Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 10° 4n
Sutra: 10° 10° 4n
16. studenoga 2018.
Link dizajnerica

foto Ogi Antunac predstavila hi tech ljetnu kolekciju: 'Ne vjerujem dizajneru koji ne nosi vlastite kreacije'

Foto Matea Smolčić Senčar
Foto Matea Smolčić Senčar
Objavljeno: 22. srpanj 2018. u 10:11 2018-07-22T10:11:20+02:00

Proces proizvodnje u Hrvatskoj je jako naporan i nemamo adekvatne resurse za to. Nakon što sam prošla probijanje na inozemnom tržištu, radim na pojačanju imagea brenda i razvijanju novih prodajnih kanala

Zagrebačka dizajnerica Ogi Antunac koja stoji iza modnog brenda LINK ovog ljeta ne miruje. Nedavno je tako predstavila kolekciju Spring Summer 19 u kojoj se ogleda sva njezina kreativnost, odvažnost i hrabrost. Kolekcija čiji su light motiv hi-tech tkanine, spremna je za predstavljanje na europskom, američkom i kanadskom tržištu. Iako ljeto provodi radno, poznata dizajnerica otkrila nam je kako se nada da će u kolovozu naći vremena za odmor na otoku Krku gdje je odrasla i kamo često dolazi.

Prošlog ste tjedna predstavili novu kolekciju Spring/Summer 19. Od kojih se modela sastoji kolekcija?

– Budući da već 7 godina prodajem kolekcije na inozemnom tržištu, takve kolekcije imaju svoje zahtjeve. Naime, one uvijek moraju biti kompletne i sastojati se od svih odjevnih komada potrebnih za jedan total look. Znači, tu su haljine, suknje, hlače, jakne, tunike. Iz ove kolekcije kao najdraže komade svakako bih izdvojila kombinezone jer sam ih nakon 8 godina počela ponovo dizajnirati, a inače su mi bili omiljeni odjevni komad. Ne smijem zaboraviti niti »spitke« koje također obožavam, a mogu se »furati« u svim kombinacijama, od dnevnih do večernjih.

NEOPTEREĆENI AMERIČKI KLIJENTI 

Kolekcija je specifična po modernim hi-tech tkaninama. O kakvim se tkaninama radi?

– Danas je teško u tekstilu pronaći nešto što nije već viđeno. Mislim da je revolucija u tkanini, i ove su me sezone privukli materijali koje sam nazvala hi tech, a zapravo se radi o tkaninama koje su poluprozirne, visokog sjaja ili mat, a namijenjene su za jakne i bomberice. Nisu uobičajeni materijali pa su mi bili izazov u stvaranju.

Foto Maja Kljajić

Novu kolekciju predstavit ćete na europskom, američkom i kanadskom tržištu. Kakav vam je plan što se toga tiče?

– Što se tiče predstavljanja američkom i kanadskom tržištu, to radim uz pomoć agenata koji tamo razvijaju mreže kupaca. Američko tržište mi je posebno drago, mislim da su kao klijenti neopterećeni i slobodoumni, za razliku od europskih. Dva puta godišnje letim u New York na sajam mode koji se održava paralelno s Tjednom mode i tamo se onda sjati cijela modna svita. Družim se s klijentima, upijam njihove opservacije vezane uz kolekciju i tražim nove inspiracije. Europsko tržište radim sama preko sajma u Düsseldorfu.

Koliko ste do sada bili prisutni na inozemnom tržištu i kakvi su vam planovi za daljnje širenje izvan Hrvatske?

– Već sam sedam godina prisutna na inozemnom tržištu, a taj put nije bio lak. Nakon što se brend probio, trebalo je to proizvesti i ispoštovati svaki rok. Proces proizvodnje je jako naporan u Hrvatskoj i nemamo adekvatne resurse za to. Sada nakon što sam prošla probijanje na inozemnom tržištu, radim na pojačanju imagea brenda i razvijanju nekih novih prodajnih kanala.

Foto Maja Kljajić

Foto Maja Kljajić

VAŽNA JE KVALITETA TKANINE 

Vratimo se malo novoj kolekciji... Rekli ste da kolekcija donosi bezvremenske komade za moderne i suvremene žene. Tko su žene koje nose vaše kreacije? Zašto biraju baš vas?

– To su žene koje su moderne i suvremene i znaju što hoće. Svi puno radimo i nema baš puno mjesta za komplicirane i neudobne kreacije. Svaka kolekcija ima neki svoj posebni touch zbog kojeg postaje prepoznatljiva. Izuzetno pazim na tkaninu i volim kvalitetne tkanine i taj dio je jednako važan.

A što vi nosite? Osjećate li se najbolje u svojim kreacijama ili rado birate i odjeću drugih kreatora?

– Ne vjerujem dizajneru koji ne nosi svoje kreacije jer to izgleda kao da ne stoji iza svojeg rada. Kao žena koja dizajnira za žene jasno je da se s time moram identificirati. Sklona sam i drugim kreatorima, luda sam za Dieselom.

IZMJENJUJEM ODJEĆU S BOUDOIRKAMA 

Tko je od vaših (domaćih) kolegica i kolega dizajnera najbliži vašem dizajnerskom senzibilitetu?

Foto Maja Kljajić

Foto Maja Kljajić

Zanimaju me ljudi koji su oprečni mojem senzibilitetu (smijeh), tako se često za odjeću izmjenjujem s Boudoirkama.

Vaše su kreacije najčešće crne ili bijele boje. Znači li to da ne volite jarke boje ili da ih jednostavno ne volite koristiti u svojim kreacijama?

– Volim boje, uvijek tako kažem, i onda mi kolekcija ispadne crno-bijela (smijeh). Ove godine je prisutna i srebrna pa time mislim da sam napravila veliki pomak. Šalim se, nekada radim s bojom, ali uvijek ispadne da boja ostane u pozadini. Ili je na printu ili samo na jakni, nikako da ju iskoristim do kraja. Doći će i taj dan.

Osim što marljivo radite, kako provodite ovo ljeto?

– Nažalost, ljeto je vrijeme kada mi iz mode hvatamo rokove i dosta radimo. Nadam se da ću uloviti nešto slobodnog vremena u drugoj polovici kolovoza. Kako godine idu, volim da mi je odmor što jednostavniji i ugodniji. Dok sam bila mlađa, bježala sam na razne destinacije, a sada sve više volim svoj Omišalj i u uživam u njemu. Ja sam rodom iz Zagreba, ali sam odrasla na Krku. Imam stan u Omišlju i često tamo dolazim. Jako volim Krk i vezana sam za taj kraj. Modno sam osvještena, ali i ekološki te sam veliki protivnik plutajućeg LNG terminala.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka