Snimanje kampanje u Matuljima

Modna rapsodija s daškom romantike: Sve je spremno za još jedne Riječke stepenice

Ivana Kocijan

Snimio Vedran KARUZA

Snimio Vedran KARUZA

Pod kreativnim vodstvom direktorice projekta Ivane Delač Đolo, pred objektivom fotografa Josipa Čekade u ulozi modela našli su se riječki modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić koji utjelovljuju ono što i sam projekt predstavlja



U romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima ovih je dana snimljena kampanja ovogodišnjih, 11. po redu Riječkih stepenica, jednog od najvećih modnih događanja u Hrvatskoj koje će biti održano u petak 25. kolovoza na stepenicama pored Grand hotela Bonavia u Rijeci.


Pod kreativnim vodstvom direktorice projekta Ivane Delač Đolo, pred objektivom fotografa Josipa Čekade u ulozi modela našli su se riječki modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić koji utjelovljuju ono što i sam projekt predstavlja.


Hrvatski dizajn


Ovog puta sve je prikazano kroz romantičnu priču mladog i uspješnog para kojem kultura odijevanja predstavlja imperativ, a moderna i elegantna odjeća nameće se kao pravi izbor. Danon je u ovoj prilici pozirao u casual odijelu modne kuće Di Caprio, a modnu je kombinaciju upotpunio modernim naočalama optike Ghetaldus, dok je lijepa Manuela zablistala u nježnoj pastelnoj haljini iz salona vjenčanica Biba. Za styling su se pobrinuli stilisti Perman Experience Rijeka te vizažistica Paola Peček.




Amfiteatar, mjesto snimanja kampanje, stoljećima je mjesto i simbol uživanja u raznim kulturnim, scenskim i drugim manifestacijama, a Riječke stepenice izvrsna su poveznica jer se i na njima predstavljaju razne vrste umjetnosti kroz proteklo desetljeće njihovog održavanja.


Foto Vedran Karuza


Foto Vedran Karuza



Riječke stepenice, atraktivna modna manifestacija na kamenim stubama, jedna su od najljepših i najglamuroznijih modnih revija i velika platforma za promociju mnogobrojnih brendova i kolekcija. Cilj projekta je promocija hrvatskog dizajna na revijama renomiranih modnih kuća i dizajnera koji već godinama u srcu Rijeke prikazuju najnovije kolekcije haljina, odijela, ali i modnih dodataka.


Slobodan ulaz


Stoga i ne čudi što su Riječke stepenice najomiljenije modno okupljalište zaljubljenika u trendove i pravo mjesto koje dizajneri i modne kuće biraju za predstavljanje svoje odjeće. Ulaz na revije je slobodan.


– Ove će godine publika zasigurno uživati u pravoj modnoj rapsodiji gledajući petnaestak modnih revija u jedinstvenom ambijentu u centru grada u programu koji će trajati sat i pol. To je apsolutno najveći broj revija koji se u Hrvatskoj održava unutar samo jedne modne večeri uz cjelovite kolekcije za jesen/zimu, istaknula je direktorica projekta Ivana Delač Đolo.


Riječke stepenice tradicionalno se održavaju pod pokroviteljstvom Grada Rijeke, Turističke zajednice i Primorsko-goranske županije. Modne Stepenice postale su prepoznatljiv brend i prava turistička atrakcija grada na Rječini.