Riječke stepenice

Ivana Delač Đolo: “Stepenice” su uz bok najvećim tjednima mode u Hrvatskoj

Ana Braškić



Sljedećeg vikenda stepenice uz Grand hotel Bonavia deseti će put ugostiti manifestaciju Riječke stepenice. Što nam donosi ovo jubilarno izdanje otkrila nam j direktorica manifestacije Ivana Delač Đolo.


– Ove godine za jubilarne 10.Riječke stepenice predstavljamo jedinstvenu modnu priču u trajanju od dva dana na dvije prekrasne lokacije u Rijeci. U programu imamo čak 20 modnih revija u dvije modne večeri.


Ovo je deseta godina za redom da se održava ova, sada već diljem Hrvatske, poznata manifestacija. Pripremate li neko posebno slavlje?




– Slavlje mode započinjemo u petak 26. kolovoza s prvom modnom večeri, koja će se održati kao i do sada na stepenicama pored Grand hotela Bonavia, na kojoj će kolekcije večernjih haljina, odijela i modnih dodataka predstaviti brojne modne kuće i dizajneri iz cijele Hrvatske. Posjetitelji će uživati u 16 modnih revija, a program vodi Vlatka Pokos. Druga večer preselit će u subotu 27. kolovoza prvi put na prekrasan trg ispred kazališta HNK Ivan pl. Zajc gdje će posjetitelji manifestacije moći uživati u kolekcijama poznatih svjetskih brandova; Max Mare, Max & CO., Marelle, Weekend Max Mare i Tosce Blu na eventu 10. Riječke stepenice by AMEC Rijekatekstil.


Ulaz na revije, koje počinju u 20.30 sati obje večeri, je slobodan za sve posjetitelje. Nakon obje večeri modnih revija održat će se i after party u Teatro lounge baru.


ŠESNAEST MODNIH REVIJA


Kako ste se odlučili na dvije večeri revija?


– Obzirom da slavimo svoj prvi veliki jubilej željela sam ove godine proširiti modnu priču i proslaviti desetu godišnjicu spektakularno te Rijeci i svima koji vole modu priuštiti dvije večeri revija.


Zašto ste baš lokacija ispred HNK Ivana pl. Zajca?


– Birala sam drugačiju lokaciju, stepenice su svakako poseban ambijent, no i trg ispred kazališta je divno mjesto za našu modnu priču.


Kako je došlo do suradnje s AMEC Rijekatekstilom?


– Drago mi je da je najveća i najstarija tekstilna tvrtka u Rijeci AMEC Rijekatekstil prihvatila moju ponudu za suradnju i da će se druga modna večer 10. Riječkih stepenica konceptualno razlikovati od prve večeri na stepenicama. Željela sam drugačije kolekcije ispred kazališta pa su se stoga brandovi koje oni zastupaju izvrsno uklopili u koncept druge večeri i ono što sam zamislila ove godine.


Čije ćemo kreacije gledati na stepenicama ispred Bonavije?


– Na programu je 16 modnih revija. Kolekcije jesen/zima prikazati će: Vesna Sposa, Salon Marie, Boutique Rival, Andrea Zvono design, Vjenčanice Biba, Hero4Heroes, Jeordie’s, Ivana Jurić design, Showroom Antonela, Katarina Mamić design, STEHLIK by Anja Stehlik, Adriana Rajčić design, Lurex muška moda, Chic IB bags, očna optika Ghetaldus Rijeka, a prilika je kao i do sada dana mladima pa će kolekciju predstaviti i učenici Srednje trgovačka i tekstilne škola iz Rijeke, iz sektora mode, tekstila i kože. Frizure radi tim stilista Perman Experience, a šminku Paola Peček, Iva Peradenić i Patrizia Jaklin.


Hoće li ove godine među manekenima biti nekih poznatih lica?


– Revije nosi dvadeset i pet modela, to je već provjeren tim profesionalnih manekenki i manekena s kojima godinama surađujem poput Miss Universe Hrvatske Ivane Mišure i Ivane Paris, zatim Vedrane Linardić i Nikoline Miletić koje su ove godine i zaštitna lica kampanje. Raduje me što će revije odijela nositi i pjevač Damir Kedžo koji inače ne nosi modne revije te Fabio Čulinović koji je jedno vrijeme proveo u posljednjoj sezoni Big Brothera, a stepenicama će se spustiti i bivši mister Hrvatske Radovan Stošić.


KOPIRAJU SE SAMO NAJBOLJI


Kako birate dizajnere koji će sudjelovati na ovoj manifestaciji?


– Modne kuće i dizajneri sami biraju platforme na kojima žele predstaviti svoje kolekcije. Ono što mi je najvažnije je to da ne ulazim u suradnju s dizajnerima koji se predstavljaju na tjednima modne kod kolega u Zagrebu budući da su zagrebački tjedni mode u rujnu ili početkom listopada, što je vrlo blizu. Nije dobro da se kolekcije ponavljaju iako radimo u različitim gradovima. Sve platforme se doduše razlikuju i imaju svoje koncepte i suradnike.


U Rijeci je sve više modnih događanja. Znači li to da se riječka modna scena napokon probudila?


– Drago mi je da Rijeka danas ima više modnih zbivanja. Kad sam prije deset godina počinjala raditi Riječke stepenice bili smo jedini. Sad kad je više evenata mi je puno lakše je raditi jer i sponzori i partneri prepoznaju razliku u značaju i veličini raznih projekata.


Na Kvarneru smo u posljednjih deset godina daleko najveći, najozbiljniji i najprofesionalniji modni event i to suradnici i dizajneri prepoznaju. Drago mi je da smo postavili visoke standarde za sve ostale organizatore i da nas se slijedi, usuđujem se reći i kopira. No kopiraju se samo najbolji. A to je ono što godinama nastojimo biti i u čemu smo ustvari uspjeli. U svemu što radim dajem svoj maksimum i svemu pristupam vrlo profesionalno, s puno stečenog i primjenjenog znanja, ne toleriram pogreške i to je bio put do uspjeha ovog projekta.


Smatrate li te druge modne događaje konkurencijom?


– Drago mi je da ste mi postavili upravo ovo pitanje. Riječke stepenice se apsolutno s ničim ne mogu usporediti. Jedinstvene su u Hrvatskoj i po konceptu i po ambijentu.


Jako poštujem kolege koji organiziraju velike modne evente, cijenim njihov rad i rado posjećujem sva modna zbivanja u Zagrebu na koja me pozovu. Stojimo ravnopravno uz bok najvećim tjednima mode u Hrvatskoj; Fashion.hr-u i Cro-a –porteru i Fashion weeku. Pritom mislim na broj revija, ove godine ih imamo čak 20, na kvalitetnu i elegantnu odjeću koja se prikazuje, na veliku promociju koju dobivaju modne kuće i dizajneri i na divnu publiku koja nas svake godine dođe pogledati. Zdrava konkurencija je svima poticaj da budemo bolji i kreativniji i ne treba je se plašiti.