LINK

Antunac i Mrvoš: Dizajnerski dvojac snimio kampanju “u čast oblina”

Ivana Kocijan

Foto H. Zalukar

Foto H. Zalukar



RIJEKA Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, dizajnerski dvojac koji stoji iza popularnog branda LINK, snimili su kampanju koja predstavlja svojevrsni hommage svima onima koji »ne zadovoljavaju« nedostižne kriterije koje je do sada nametala modna industrija, a takvih je sve više… Ako se njih pita, ženske obline počinju vladati svijetom, čak i onim modnim. Dizajneri su za zaštitno lice lookbooka angažirali Luciju Lugomer, prvi hrvatski plus size model i, po nekim izborima, jednu od najljepših Hrvatica. Budući da često ističe kako predvodi ljepotu u svim veličinama, upravo Lucija prezentira osobnost i samopouzdanje koje svaka LINK žena treba imati.


– Kad se snimaju kampanje s manekenkama, odjeća dobiva konotaciju nenosive i nedostižne, a mi smo htjeli pokazati upravo suprotno. Naša odjeća odlično funkcionira i na plus size modelu, objasnili su Antunac i Mrvoš.


Modni brend LINK kvalitetom i dizajnom osvojio je domaće tržište, a već duže vrijeme jednako uspješno osvaja i inozemno. Ogi Antunac i Zoran Mrvoš sada su tako najviše posvećeni kolekciji jesen/zima 2016/2017. koja će biti prezentirana na području Europe, Kanade i Amerike. (