Nedjelja, 26. listopada 2014.
U tri dana 350 tisuća klikova

"Smooth criminal" na violončelu hit na YouTubeu

Foto: Glas Istre
Foto: Glas Istre
Autor: Glas Istre
Objavljeno: 23. siječnja 2011. u 17:52

Spot mladih violončelista Stjepana Hausera i Luke Šulića u kojem su obradili pjesmu Michaela Jacksona, osim iz Hrvatske, ima najviše klikova iz SAD-a

PULA  »Smooth criminal«, spot mladih violončelista Stjepana Hausera i Luke Šulića u kojem su obradili istoimenu poznatu pjesmu pokojnog kralja popa Michaela Jacksona u samo nekoliko dana postao je hit na YouTubeu, a Hauserov YouTube kanal bio je prva dva dana najgledaniji u cijelom svijetu.

Kada smo prije nekoliko dana pričali s Hauserom, najavio nam je da će spot biti senzacija, no nismo se na to mnogo obazirali iako je interes na YouTubeu koji je pokazan kroz broj pogleda i komentare ispod spota sugerirao da bi mogao biti i više nego uspješan. I jest. Do nedjelje poslijepodne imao je oko 350 tisuća pogleda, odnosno klikova koje je sakupio u samo tri dana, što je ugodno iznenadilo i same glazbenike, a prilog o spotu objavljen je u i središnjem dnevniku HTV-a, što je očito dodatno potaknulo ionako veliki interes.

Za usporedbu, Hauserov vrlo uspješni video u kojem on majstorski imitira najpoznatije violončeliste ima oko 130 tisuća pogleda, no spot je stavljen na YouTube još u studenom 2008. Koliko će ljudi još pogledati »Smooth criminal« idućih dana i mjeseci tek ćemo vidjeti, ali i ovo je nevjerojatno, koliko god da se taj broj pogleda može »pumpati« do određene mjere. Naime, oko 350 tisuća pogleda zabilježenih u YouTubeovoj statistici posjeta ne znači da ga je doslovce toliko ljudi i vidjelo, ali ta je brojka dobar signal kada za nekim videouratkom postoji veliki interes, pogotovo kada on tako rapidno poraste u nekoliko dana. Također, prema YouTubeovoj statistici osim iz Hrvatske, najviše je klikova bilo iz SAD-a. Za dobar prijem spota zaslužni su i redatelj Kristijan Burlović koji je uz Igora Burlovića radio i kao snimatelj, dok je spot montirao Igor Štifanić, a sve to lijepo tehnički organizirala Medvid produkcija te su ga snimili u Domu hrvatskih branitelja i kafiću Baboo.

Komentari

Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se