Kombinacija suradnji

Bruno Mičetić o promociji albuma i radosti muziciranja s prijateljima jazzerima

Ivana Kocijan

Na albumu imam samo autorske komade i trio je postao sekstet. Važno je i napomenuti da muzičari ne sviraju uvijek na svim pjesmama, nego se događaju kombinacije suradnji za svaku pjesmu posebno. Negdje je postava sekstet, negdje kvintet, a negdje kvartet, veli Mičetić



RIJEKA Album »Beauty of your soul« iza kojeg stoji – Bruno Mičetić Trio & Guests – riječku će promociju doživjeti sutra na botelu Marini. Riječki gitarist na novom je albumu ostvario brojne suradnje s istaknutim jazz glazbenicima. Na besplatnom nastupu na Marini Mičetić će nastupiti u kompletnoj formaciji s kolegama koji su radili na njegovom drugom nosaču zvuka.



Gdje ste već predstavili materijal i gdje ga još namjeravate izvoditi?


– Materijal smo predstavili široj publici u Zagrebu, a nakon riječke promocije slijede pripreme za ljetne festivale na kojima ćemo zasigurno dosta nastupati.





– Dragi prijatelj Damjan Grbac pitao me bih li htio predstaviti album na festivalu, a budući da jako držim do Jazz timea jer je to festival na kojem smo svi mi stasali, rado sam se odazvao. Na Jazz Timeu sam izveo šest pjesama s albuma u manjoj formaciji, s kolegama Lukom Veselinovićem i Bornom Šercerom koji nisu sudjelovali na albumu. Ovog puta ću nastupiti u kompletnoj formaciji s kolegama koji su snimali sa mnom ovaj album.


Izvest ćemo originalne aranžmane. Odlučio sam Rijeci predstaviti album kao što sam to uradio i u Zagrebu, budući da dolazim iz ovoga grada. Iako se moj život lagano premjestio u Zagreb, imam želju i odgovornost prema riječkoj jazz publici da predstavim album u punom sjaju.


Desna ruka


Album je najavio instrumentalni singl »Luna Llena de Samba« na kojem ste surađivali s Joeom Kaplowitzom. Što nam možete reći o toj pjesmi?– »Luna llena de samba« je moj odmak prema fusionu, zato je i to bio prvi singl s albuma. Naime, publici sam poznat kao mainstream gitarist pa sam htio nekako pokazati i svoju drugu stranu. Na pjesmi također sudjeluje cijela postava benda, što je bio još jedan razlog zbog čega sam ovu pjesmu odabrao za prvi singl.

Koji su još glazbenici dali svoj doprinos novom albumu Bruno Mičetić Trija?


–Htio bih naglasiti jedno ime, a toj Joe Kaplowitz koji sa mnom djeluje od samih početaka. On mi je pomagao u stvaranju nekoliko pjesama s albuma, bio je moja desna ruka, pa tako i na navedenom singlu »Luna llena de samba«. Također je snimao i hammond. Nadalje, bubnjeve svira ponajbolji bubnjar ovih prostora Dado Marinković, kontrabas je snimao i Goran Rukavina, moj dragi prijatelj još iz djetinjstva, a za dionice saksofona pozvao sam dragog prijatelja Vojkana Jocića. Na kraju moram spomenuti izvrsnog Gojka Tomljanovića koji je zadužen za dionice syntha. Kao što je vidljivo, zadržao sam fomaciju trija hammond – bubanj – gitara na koju sam još dodao goste i tako dobio bend od šestero ljudi. Htio bih spomenuti i mog prijatelja Primoža Grašića u čijem studiju smo snimali album. On također sudjeluje na jednom solu na albumu. Mislim da je Primož odradio vrhunski posao u producentskom smislu te je bio velika motivacija tijekom snimanja. Moram zahvaliti i prijatelju Dariju Vukadinoviću koji je urednik likovnog izdanja albuma i koji je također odradio vrhunski posao.


Vječna neiscrpnost


Po čemu se ovaj materijal najviše razlikuje od vašeg prvog albuma? S druge strane, koje su im zajedničke točke?


– Moj prvi album »Phantoms whisper« bio je moj iskorak k jazz diskografiji, album na kojem sam snimao isključivo standarde bez autorskih elemenata jer sam htio dati jedan pogled na ono čime sam se bavio, a i čime se i danas bavim jer to je vječna neiscrpnost, a to su jazz standardi bebop i meanstream izričaja. Prvi album je bio sniman u formaciji trija, dok na ovom albumu imam samo autorske komade i kao što sam već prije naveo, trio je sada postao sekstet. Na ovom albumu imam odmak k fusionu, što na prvom albumu nije bio slučaj i to me jako veseli, a važno je i napomenuti da muzičari ne sviraju uvijek na svim pjesmama, nego se događaju kombinacije suradnji za svaku pjesmu posebno. Negdje je postava sekstet, negdje kvintet, a negdje kvartet. Zajedničke točke oba albuma su osnovna postava mog trija hammond – bubanj – gitara te blues i mainstream izričaj koji se može čuti uz fusion i na ovom albumu, samo sada u autorskom smislu.


U kojem razdoblju su nastale pjesme koje su na albumu?


– Pjesme su nastajale spontano i dosta brzo. Naime, imao sam rok do kada bi album trebao ugledati svjetlo dana i razmišljao sam dugo o pjesmama, što i kako. Kad sam se uhvatio pisanja stvari, jednostavno sam se zatvorio u stan mjesec dana, radio gotovo svaki dan na pjesmama te bio apsolutno posvećen kreativi i autorstvu.