Uspjeh male filmske grupe

Na festivalu u Grčkoj prikazan film učenica riječke Gimnazije Andrije Mohorovičića

To je samo jedan u nizu uspjeha gimnazijske filmske grupe GAMad1992
Mala, ali kreativna filmska ekipa
Mala, ali kreativna filmska ekipa
Objavljeno: 17. prosinac 2014. u 22:29 2014-12-17T22:29:00+01:00

- Posebno smo ponosne na činjenicu da prolazimo u konkurenciji udruga, kinoklubova, studija, a radimo bez ikakvih financijskih sredstava, ali s puno entuzijazma i ljubavi. Na primjer, u Pyrgos je prošlo samo 5 filmova iz Hrvatske, među kojima smo mi jedina srednjoškolska filmska grupa- zaključili su mladi filmski kreativci

Na međunarodnom filmskom festivalu u Grčkoj nedavno je prikazan i film učenika riječke Gimnazije Andrije Mohorovičića. To je samo jedan u nizu uspjeha gimnazijske filmske grupe GAMad1992 pod vodstvom profesorice hrvatskog jezika Biljane Valentin-Ban.

- Posebno smo ponosne na činjenicu da prolazimo u konkurenciji udruga, kinoklubova, studija, a radimo bez ikakvih financijskih sredstava, ali s puno entuzijazma i ljubavi. Na primjer, u Pyrgos je prošlo samo 5 filmova iz Hrvatske, među kojima smo mi jedina srednjoškolska filmska grupa. Biti u svjetskom društvu (od Seattlea do Sočija, od UK-a do Argentine) za nas je velika satisfakcija i motivacija za budući rad, iako bi i koji sponzor dobro došao - kažu mladi filmski kreativci.

Grupa je s radom počela u školskoj godini 2012./2013., a tada su je činile četiri učenice 1.4 razreda: Katja Andrić, Katarina Cibić, Laura Jurica i Luči Krnić.Prošle školske godine grupi se pridružila Sara Bakić (iz istog razreda) jer je Luči Krnić trenutačno na školovanju u Velikoj Britaniji. Već nakon prve godine rada tri su filmska uratka poslale na Smotru hrvatskoga školskoga filma – animirani Romeo i Julija za trogodišnjake, dokumentarni Made in Rijeka II i eksperimentalni Level 2013. Film Level 2013 prošao je na državnu Smotru hrvatskoga školskoga filma u Sinju i uvršten je kao prvi na DVD-u šest najboljih srednjoškolskih uradaka.

Iduće godine na državnu Smotru u Veliku Goricu prošao je film Ljudorez neznalac, dok su za ovu školsku godinu radovi još u nastajanju, a i prijave su tek u svibnju.

Filmska grupa svoje radove poslala je i na neke međunarodne festivale gdje je također imala uspjeha. S Made in Rijeka II bili smo u Karlovcu na 19. filmskoj reviji mladeži & 7th Four River Film Festivalu, s Levelom 2013 u Dubrovniku na Dubrovnik Film Festivalu, a (em)brace yourself otišao je u Pyrgos na Camera Zizanio bez njih jer nisu pronašle sredstva za put.