Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 20° 2
Sutra: 20° 20° 2
21. travnja 2019.
Ususret Danima komunikacija

Sve inovacije Karlovačkog piva

Sve inovacije Karlovačkog piva
Sve inovacije Karlovačkog piva
Autor:
Objavljeno: 22. ožujak 2019. u 13:10 2019-03-22T13:10:00+01:00

Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska upoznao nas je s novim inovacijama Karlovačkog piva

''Osluškujemo potrebe i želje potrošača te smo proteklih nekoliko godina izrazito fokusirani na inovacije", kaže Filip Rabuzin ističući vrijedan projekt nabave hrvatskog ječma za Karlovačko, kao i o novim inovacijama poput bogatog crnog piva sa sokom od višnje

Karlovačko pivo jedan je od najpoznatijih domaćih pivskih brendova. Proizvodi se u Karlovcu, pivovari čija tradicija seže u 1854. godinu. Danas je Karlovačko moderan i uspješan brend koji istovremeno vodi brigu o tome kako dolazi do uspjeha. Ječam odnosno ječmeni slad glavni je sastojak za proizvodnju Karlovačkog – naravno, uz vodu, hmelj i kvasac. No, Karlovačko se ne proizvodi od bilo kakvog ječmenog slada već se za njegovu proizvodnju koristi 100% hrvatski ječam kojeg uzgajaju domaći poljoprivrednici na svojim poljima. ''Vrlo smo ponosni na projekt nabave hrvatskog ječma za Karlovačko. Pokrenuli smo ga 2014. godine, a od tada do 2018. godine otkupljena količina domaćeg pivarskog ječma povećana je za čak 66%, broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 6%, a broj površina zasijanih pivarskim ječmom povećao se za 16%. Ovim projektom podržavamo domaću poljoprivredu, a naši potrošači, kupnjom Karlovačkog, dobivaju vrhunski proizvod te istovremeno podržavaju domaće poljoprivrednike'', pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska čiji je glavni brend upravo Karlovačko.

''Vrijednost projekta prepoznali su i potrošači. Ukupno 60% njih kaže da je Karlovačko pravo hrvatsko pivo koje vodi računa o društvu i doprinosi mu, a čak 70% potrošača kaže da više cijeni naš brend upravo zbog toga što koristimo 100% hrvatski ječam'', dodao je Filip Rabuzin. Karlovačko svojom novom marketinškom kampanjom nadograđuje ovu pozitivnu priču, a glavna tema je bliskost. ''Karlovačko je brend koji povezuje. Stoga kroz novu kampanju, koja je upravo krenula, pričamo o povezanosti, razumijevanju i prihvaćanju, odnosno o onome što svi mi želimo imati u odnosima s nama bliskim ljudima.''

foto_1

foto_2

Iako je Karlovačko glavni brend, njegovu obitelj čini još nekoliko različitih proizvoda. Naime, potrošači u Hrvatskoj danas su otvoreni za nove okuse i nove vrste piva te ih vole isprobavati, a ekipa iz pivovare u Karlovcu sluša potrošače. ''Osluškujemo potrebe i želje potrošača te smo proteklih nekoliko godina izrazito fokusirani na inovacije. Stoga ne čudi da je i naša Karlovačko obitelj vrlo raznolika. Karlovačko crno bogato je tamno pivo napravljeno od čak tri vrste slada. Karlovačko Retro Nepasterizirano vrlo je pitko pivo, odličnog okusa i kako mu ime kaže, nije pasterizirano. Posljednja velika inovacija u Karlovačko obitelji je Karlovačko crna višnja– bogato crno pivo sa sokom od višnje. Izvrsnog je okusa, vrlo pitko, a preporučuje ga se piti s kockicama leda'', rekao je Rabuzin te dodao: ''Kako bi se zadovoljile potrebe potrošača i održao njihov interes, vrlo je važno imati inovativan pristup, a vjerujem da smo u tome uspjeli i s našim Karlovačko Natur Radlerima. Dobro poznatom okusu limuna lani smo dodali grejp mentu. Inovativan pristup očituje se i u pakiranju našeg radlera odnosno limenci koja je dizajnirana tako da stoji naopako. Zašto? Karlovačko Natur Radleri napravljeni su od prirodnih sastojaka, a da bi se svi sastojci sljubili i užitak u okusu bio potpun, limenku je potrebno okrenuti prije otvaranja. Osim po originalnoj limenci, naši se radleri ističu po tome što su napravljeni od 100% prirodnih sastojaka, bez konzervansa, umjetnih boja i sladila. Time potrošačima jamčimo kvalitetu koju zaslužuju i nudimo im izrazito kvalitetan proizvod.''

foto_3

foto_4

foto_5

Kao inovativan brend, Karlovačko je nekoliko godina za redom sponzor Dana komunikacija, događaja također fokusiranog na inovacije na kojem stručnjaci za tržišnu komunikaciju imaju odličnu priliku za usvajanje novih znanja, učenje i povezivanje s kolegama.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka


Promo
Tommy zna što voliš