Nagradna igra Novog lista

S 14 kupona do Hyundaija i20

Edi Prodan

Svi koji budu sudjelovali, klasičnim načinom sakupljanja kupona imaju priliku osvojiti moderni automobil B-segmenta čija je vrijednost 74 tisuće kuna



Doba maškara već je u punom zamahu, a maškaranim će se guštima Novi list od sutra priključiti i prigodnim novim krugom nagradne igre »Maškare ča moru maškare« u kojoj je premija Hyundai i20, moderni automobil B segmenta. Riječ je o jednom od najpopularnijih i po mišljenju mnogih najljepših automobila u toj klasi.


Svi koji budu sudjelovali u nagradnoj igri, klasičnim načinom sakupljanja, u ovom slučaju, 14 kupona, imaju priliku osvojiti automobil kojeg pokreće motor zapremine 1248 »kubika«. Snaga mu je 78 KS, a zahvaljujući tako povoljnim parametrima do brzine od 100 km/h stiže za 12,9 sekundi.


Maksimalna mu je brzina 165 km/h, a da u ovom slučaju možemo govoriti o itekako ekološki osvještenom proizvodu, pokazuje nam prosječna potrošnja od svega 5,2 litara na stotinu kilometara, odnosno emisija CO2 od 124 g/km.  Kako smo već naveli, i20 pripada B-segmentu, odnosno klasi automobila koji se istodobno smatraju gradskim i obiteljskim.




 Jasno je to i iz dimenzija – dužine od 3940 mm, širine od 1710 mm, te visine koja doseže 1490 mm. Volumen prtljažnika je 295 litara tako da se i četveročlana obitelj s cjelokupnom prtljagom bez problema može prevesti i na duže relacije. Model na nagradnoj igri ima 5 vrata, paket opreme je sveobuhvatni »iStart« (klima, radio CD MP3, ABS, …) dok mu je boja – metalik srebrna. Najnoviji, ovogodišnji model ima i nekoliko izmjena u odnosu prethodnika – plavo osvjetljenje instrumenata, kromirane detalje ali ono što je mnogo važnije činjenica je da ima – pet godina trostrukog jamstva! Vrijednost mu je 74.120 kuna.


Hyundai je i u Hrvatskoj sve omiljeniji proizvođač automobila. Godinama je obarao rekorde u SUV segmentu a otkako je prije nekoliko godina lansirao svoj »i« serijal, iznimno je porasla potražnja i za klasičnim modelima – i10, i20 te i30.


Zahvaljujući i dugotrajnim garancijama koje zorno pokazuju samosvijest proizvođača, silno mu je porasla prodaja tako da je po automobile u lošoj lanjskoj godini, zabilježio plasman među deset Hrvatskoj najomiljenijih marki. Da kuriozitet bude potpun, treba naglasiti kako je Hyundai u Hrvatskoj lani kao jedan od rijetkih poslovao bolje no 2009. I sam početak godine nastavak je slične priče jer je u siječnju zabilježen udio od rekordnih 7,36 posto.


Što zbog politike povoljnih cijena, što zbog kvalitete, velike su šanse da se ove godine Hyundai promakne i među pet najprodavanijih modela u Hrvatskoj. Sakupljanjem samo 14 kupona i netko od naših čitatelja može postati vlasnikom i20, po svemu sudeći jednim od 2011. godine najtraženijih automobila!