Bitna i odjeća

Kako na razgovoru za posao ostaviti bolji dojam

Živjeti zdravo

Nekoliko je razina selekcije za posao od kojih je prva sadržaj i oblik prijave, druga je znanje a treća je posebna vrsta obaviještenosti



Čak 85 posto ljudi koji traže posao, eliminiraju se sami. Prvo načinom na koji se prijavljuju. Gramatičke greške, neprimjereni sadržaji, neoblikovane misli, neumjesne, nepotrebne i nefunkcionalne rečenice, već na prvoj stepenici selektiraju kandidate na kategoriju potencijalnih i – svih ostalih. Dakako, govorimo o ozbiljnim tvrtkama i pravilima selekcije koja su u njima uočena. Na drugoj stepenici selekcija u značajno većoj mjeri ovisi o znanju, određenim vrstama znanja a na trećoj su razini trendovi i upućenost u aktualne i nadolazeće koncepte koji se tiču djelatnosti tvrtke kojoj se upravo kandidirate kao mogući zaposlenik.


Ostanite obaviješteni


U maleni broj onih koje će dobar poslodavac uključiti u uži izbor i za niže razine radnih mjesta, i razmotriti njihova znanja, motive i vrijednosti, spadat će oni koji su se dobro obavijestili o tvrtki, njezinim uslugama i proizvodima, njihovim tržištima, ciljevima i rezultatima, pokazala su ispitivanja. Što tvrtke traže, koja su joj stremljenja. Dobro je znati to i uz to trendove koji se pojavljuju. Više nisu dovoljna uska znanja.


Važna i poslovna odjeća


Pokazalo da isto tako da bi osoba koja traži posao trebala biti u vrlo određenoj mjeri bolje odjevena od onoga što se u toj sredini smatra “prosjekom”. To znači za bi trebala nositi za oko 10 posto elegantnije poslovne odjevne kombinacije, od onih s kojima razgovarate. Ipak, to je manje važan dio cijelog razgovora ako ostavite ukupan upečatljiv dojam osobe koja zna što se od nje traži i što ona može ponuditi.


Sigurnost i uvjerljivost u razgovoru




Ocjenjuje se sposobnost, poput primjerice, sigurnosti izvedbe čak i u najjednostavnijim pitanjima, vjerodostojnost, jasnoća, i smionost da se uhvatite ukoštac sa izazovnim pitanjima, temama, područjima. Lakše je sastaviti uvjerljivu prijavu, za to uvijek nekoga možete pitati ili naći, teže je ostati uvjerljiv na razgovoru. To vježbajte.