Studija američkih znanstvenika

Dojene bebe u životu će imati manje problema s pretilošću

Hina

»Ako se bebe hrane na prsima, one imaju vrlo aktivnu ulogu, jer su one te koje odlučuju kada sisati, a kada prestati«, kazala je autorica Ruowei Li



WASHINGTON – Dojene bebe dobivaju u prvoj godini života manje na težini od beba hranjenih dojenačkim formulama te imaju manje izgleda u budućnosti imati problema s pretilošću, pokazala je američka studija.


Izvješće objavljeno u časopisu Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine pridružuje se dosad prikupljenim dokazima da je dojenje najbolji izbor za dojenčad te da štiti od debljine kasnije u životu. Autorica Ruowei Li iz Američkog centra za kontrolu i prevenciju bolesti kazala je da se radi o tome da pri dojenju bebe odlučuju kada će prestati jesti, a ne majke ili očevi koji bi željeli da one ispiju bočicu do kraja.


»Ako se bebe hrane na prsima, one imaju vrlo aktivnu ulogu, jer su one te koje odlučuju kada sisati, a kada prestati«, kazala je. Li i njezini kolege pratili su oko 1900 beba u SAD-u rođenih oko 2000. godine. Bebe koje su jele iz bočice dobivale su oko 85 grama više mjesečno od onih koje su se samo hranile na prsima.




»Ključna poruka studije je da je dojenje zaista prvi izbor za bebe«, kazala je Li, dodajući da je zamjena dojenja majčinim mlijekom iz bočice dobar drugi izbor.