Učionica projekta

U Rijeci na trodnevnu konferenciju dolaze međunarodni stručnjaci za brendiranje

Jasmin Đečević

Foto Wikipedia

Foto Wikipedia



Konferencija »Brendiranje kulture«, koja se organizira u okviru programa Učionica projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture, u riječkom će RiHubu od 28. veljače do 2. ožujka na jednom mjestu okupiti međunarodne stručnjake s iskustvom u brendiranju kulture poput Erika Kesselsa, Kaija Amberle i Miguela Rivasa koji će uz velik broj domaćih predavača govoriti o trendovima i izazovima na tom području.


»Cilj trodnevne konferencije je kroz predavanja, radionice i panel rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma kako bi djelatnicima u kulturi otvorili prostor za promišljanje o načinima komunikacije, iskustvu kojeg donose posjetiteljima, ali i prepoznatljivosti svojeg kulturnog proizvoda. Time se stvara prilika za osnaživanjem suradnje kulturnog sektora s predstavnicima marketinga, dizajna, vizualnih umjetnosti, kreativnih industrija, ali i turističkih zajednica, jedinica lokalne i regionalne samouprave«, navode iz Rijeke 2020.


Erik Kessels je dizajner, fotograf, umjetnik, izdavač i suvlasnik agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja i kulturnih događanja (Frans Hals Museum, NEMO Science Museum, Kids Book Week, Dutch Film Festival, Trienalle di Milano), ali i gradova (I Amsterdam) te pokrajina (Friesland, Nizozemska), Miguel Rivas je partner u TASO Group, organizaciji specijaliziranoj za brendiranje gradova, Kai Amberla je direktor organizacije Finland Festivals, krovne organizacije koja okuplja istaknute glazbene, kazališne, plesne, književne, vizualne i dječje kulturne programe i povezuje ih s turističkim sektorom zastupajući tako njihove interese.




Od domaćih predavača tu je i proslavljeni dizajner Boris Ljubičić, kojemu je najvažniji projekt dizajn vizualnog identiteta Hrvatske u različitim poljima – koja je dizajnirao kao krajnje pojednostavljen i prepoznatljiv nacionalni identitet koji se danas u cijelom svijetu povezuje s Hrvatskom, a već desetljećima osvaja najvažnije nagrade za grafički dizajn od Tokija do New Yorka.


MUZE je organizacija iz Hrvatske koja pomaže gradovima i područjima u razumijevanju svoje baštine i identiteta te kreiranju privlačnih turističkih destinacija, atrakcija i doživljaja. Uz konferenciju, najavljena je i izložba plakata s logotipovima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda koja će biti postavljena u RiHubu. Dodatne informacije mogu se pronaći na web stranicama projekta EPK-a www.rijeka2020.eu.