Poslovi na izradi izvještaja i strategije dosad su obuhvatili identifikaciju mnogobrojnih problema, intenzivne javne rasprave sa zainteresiranim akterima, proučavanje inozemne prakse, prikupljanje i obradu dostupnih podataka i znanstvenih istraživanja o medijima u Hrvatskoj, pripremu dodatnih istraživanja, navodi glasnogovornica Ministarstva Nataša Petrinjak
ZAGREB – Do kraja godine bit će objavljeni nacrti izvještaja o medijima i medijske strategije, odgovorilo je Ministarstvo kulture Hini na pitanje do kud se došlo u izradi tih dokumenata i kad će ugledati svjetlo dana.
Poslovi na izradi izvještaja i strategije dosad su obuhvatili identifikaciju mnogobrojnih problema, intenzivne javne rasprave sa zainteresiranim akterima, proučavanje inozemne prakse, prikupljanje i obradu dostupnih podataka i znanstvenih istraživanja o medijima u Hrvatskoj, pripremu dodatnih istraživanja, navodi glasnogovornica Ministarstva Nataša Petrinjak.
Ministarstvo kulture tek je početkom 2012. sustavno pristupilo bavljenju medijima, kaže Petrinjak.
Objašnjava i argumente za ustrojavanje posebne Službe za javnu komunikaciju i unutar nje odjela za medije i za digitalizaciju, što je provedeno nedavnim mijenjanjem Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture.
Postojeći Sektor za europske poslove i medije transformira se u Službu za javnu komunikaciju kako bi se kvalitetnije udovoljio dugo odgađanom poslu rješavnja nagomilanih problema, osmišljavanju dugoročne javne politike, odnosno strategije, kao i redizajnu propisa u području medija.
Takav preustroj ostvaren je premještanjem službenica/ka iz postojećih službi, odnosno sektora, bez zapošljavnja novih, navodi Petrinjak.
Spomenutom Uredbom ‘presložene’ su još neke ‘jedinice’ unutar Ministarstva, no okvirni broj službenika – 467 nije se mijenjao.