Snimio Sergej DRECHSLER
Sajam će od 7. do 9. svibnja imati puno izlagača iz raznih sfera kreativnih industrija koji će izložiti svoje proizvode, ideje i poslovne planove
Kregar Šegota istaknula je da je projekt, u suradnji sa slovenskim partnerima, odobren 2012. godine, a da je Rijeka u njemu sudjelovala s više od 100 hiljada eura. Konačan cilj je razvoj kreativnih industrija na ovim prostorima. Prvo je načinjena analiza, zatim su bile razne edukativne aktivnosti, pa izrada strateških dokumenata, da bi na koncu došlo i do prezentacije.
– Nakon sajma u Ljubljani došao je red i na našu stranu, pa nam je glavni zadatak predstaviti kreativni sektor ovim događanjem – rekla je Kregar Šegota.
Više o samom programu govorio je pročelnik Šarar, rekavši da je program posložen tako da bude od maksimalne koristi za riječke poduzetnike, ali i one koji će to tek postati. Glavne će biti panel-rasprave na kojima će zainteresirani moći čuti iskustva onih koji su u kontekstu kreativnih industrija već nešto napravili. Teme će biti raznolike, od coworkinga u Bernardiju, grupnog financiranja (crowdfunding), 3D printanja, manifestacija iz domene kreativnih industrija, udaljenog rada i slično.
– Ali bit će i panel o izazovima i zabludama digitalnog doba, kao svojevrsna suprotna točka cijelog ovog promišljanja, da ne ispadne da nema i drugačijih tonova – rekao je Šarar, napomenuvši da će pripadajući sajam imati puno izlagača iz raznih sfera kreativnih industrija koji će izložiti svoje proizvode, ali i ideje i poslovne planove.
Ulaz na sva događanja bit će besplatan, a bivši Bernardi, koji nužno treba novo ime, trebao bi prema navodima predstavnika Odjela za kulturu tih dana biti prava košnica u kojoj će se spojiti kreativci s poslovnim investitorima. U isto vrijeme pokazat će se i kako bi prostor Bernardija mogao živjeti u nekoj kreativnijoj budućnosti.