Žiri HUOJ-a za dodjelu Grand Prixa u kategoriji Malih i srednjih tvrtki, uvrstio je FEN Festivala Opatija među finaliste natječaja
OPATIJA Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) sedmu godinu za redom raspisuje natječaj za dodjelu nagrada Grand Prix za najbolje komunikacijske projekte u prethodnoj godini. Radi se o najvećem hrvatskom priznanju struke za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave.
Tijekom siječnja trajao je natječaj za Grand Prix u devet kategorija, na koji se prijavilo ukupno 45 projekata. Prošlog tjedna HUOJ je proglasio finaliste natječaja, pa će se tako po tri prijavljena projekta u svakoj kategoriji u završnici natjecati za Grand Prix, čiji će dobitnici biti proglašeni 14. ožujka, u Zagrebu.
FENOMEN bilten
Na odluku žirija o izboru finalista utjecala je i prezentacija projekta koju je – u slučaju FEN-a – sjajno odradila ravnateljica Festivala Opatija i utemeljiteljica FEN-a Rajna Miloš. Tonom prepunim entuzijazma, kako to samo Rajna Miloš zna – u svega četiri minute predviđene za prezentaciju – ona je informativnom, profesionalnom, kreativnom i upečatljivom prezentacijom skrenula pozornost žirija na FEN, a time i na neovisna kazališta, koja tijekom trajanja festivala – obogaćuju kulturnu ponudu Opatije.
Zašto bi baš Festival neovisnih kazališta treba dobiti nagradu Grand Prix HUOJ-a, objašnjava Rajna Miloš tvrdnjom da su upravo projekti u kulturi, u samom startu, »osuđeni« na kreativnost i inovativnost zbog problema prije svega financijske prirode, ali i s nedostatkom medijskog interesa. Najveća vrijednost FEN-a, odnosno komunikacijske kampanje koja je pratila i prvo, ali posebice drugo izdanje ovog festivala, jest u doista revolucionarnim rješenjima s kojima se ovaj festival »uhvatio u koštac« sa spomenutim problemima.
Manjak medijskog prostora za kulturne teme riješen je stvaranjem vlastitog medijskog prostora. FenFENOMEN bilten, uz Youtube kanal FEN televizije, postao je na tjedan dana najčitaniji kulturni prilog u Opatiji, a svojom pojavom na stolovima gradskih kavana i u rukama glumaca, redatelja, producenata i publike doprinio je »sveprisutnosti« vizualnog identiteta FEN-a u opatijskoj javnosti, pokazujući kako se interaktivnom i inventivnom kampanjom mogu prevladati problemi koji se čine nepremostivima.
FEN-ova ekipa
Projekt Festivala neovisnih kazališta Republike Hrvatske u 2013. godini na svojim je plećima iznijela mala, ali vrijedna ekipa Festivala Opatija i vanjskih suradnika, koja se brinula o udobnosti i sigurnosti stotina sudionika i još više gostiju u publici, ali i pazila da sve »štima« u organizaciji, te istovremeno održavala kontakte s javnošću putem vanjskih i internih medija.
Uz rame Rajni Miloš, ravnateljici Festivala, radila je glavna organizatorica Darinka Trinajstić, a odmah uz nju Sandi Monar te Petra Borovac i Sara Benčinić. Tehničku podršku FEN-u potpisuje Željko Turković koji je oblikovao svjetleće natpise koji su ukrasili opatijske ulice, a Bruno i Edi odrađivali su čitav niz zadataka tehničke prirode; Ivan Bauk bio je majstor tona, a mala FEN-ova redakcija (Sanjin, Ermina, Saška, Davor i Saša) osmislila je i opremila sve brojeve biltena i sve video uratke FEN televizije.
Festival neovisnih kazališta i kazališnih skupina Republike Hrvatske nastao je entuzijazmom organizatora, sudionika ali i publike koja je podržala program. Drugo izdanje FEN-a može se pohvaliti većim brojem gledatelja – od 1.303 na 2.015, veće zanimanje pokazali su i sponzori i donatori, a zabilježen je i veći broj objava u medijima.
No, ono što je potaknulo komunikaciju FEN-a s publikom jeste plasman informacija kroz »vlastite« medije: 1.200 tiskanih biltena, 1.000 pregleda na Youtube kanalu FEN TV!
Stoga ne čudi povećano zanimanje za 3. FEN – s prošlogodišnjih 38, za ovogodišnji se festival prijavilo 60 neovisnih kazališnih grupa.