U performansu »MČŽPC« dramski tekst se ne govori nego pjeva, a izvođači su ujedinjeni u »Zbor malih ljudi« koji kroz glazbu govori o svemu onome što tog »malog čovjeka« muči
Zbor malih ljudi
U performansu »MČŽPC« novovalna glazba doživjela je korjenitu preobrazbu u želji stvaranja repertoara borbenih pjesama za početak 21. stoljeća. Umjesto punk ritmova i gitarskih rifova, ona je pretočena u elektronske plesne hitove.
U performansu »MČŽPC« dramski tekst se ne govori nego pjeva, a izvođači su ujedinjeni u »Zbor malih ljudi« koji kroz glazbu govori o svemu onome što tog »malog čovjeka« muči: o bratstvu i jedinstvu koje je završilo u masovnim grobnicama, o ratnim razaranjima i 1990-im godinama koje su odredile sadašnjost, o fašistoidnim strujanjima u društvu, o dubokoj krizi kapitalizma… Performans otvara i pitanje intelektualnog vlasništva radi kojeg je i glazba danas u službi kapitala.
Tribina u kasne sate
Prema konceptu i u režiji Boruta Šeparovića, predstavu su s velikom energijom izveli performeri i plesači Buga Klara Blanuša, Andreja Dodig, Nataša Mihoci, Konrad Mulvaj i Ante Perković, koje je riječka publika ispratila dugotrajnim pljeskom i stajaćim ovacijama. Nakon predstave u foajeu kazališta održana je tribina »Od svjetonazorskog sukoba do klasne borbe«, na kojoj se u kasnim noćnim satima zadržao priličan broj gledatelja. Na tribini su sudjelovali redatelj Borut Šeparović, glazbenik i pisac Ante Perković, član Radničke fronte Hrvoje Štefan, doktorand političke filozofije Ivan Cerovac i glavni dramaturg te ravnatelj riječke Opere Marin Blažević, dok je tribinu moderirao Nebojša Zelić s Filozofskog fakulteta u Rijeci.
Tribina je, među ostalim, otvorila pitanje vlasništva i autorskih prava, a pokušalo se odgovoriti i na pitanje koliko svjetonazori, odnosno »lijeva« i »desna« opcija utječu na ekonomsku sferu. Borut Šeparović kazao je da predstava »A gdje je revolucija, stoko?« reflektira stvarnost i daje presjek u posljednjih tridesetak godina, otvarajući pitanja ali ne i dajući odgovore, jer se stvari ne mogu rješavati na planu umjetnosti i umjetnost nema toliku moć da se nešto promijeni. Šeparović također smatra da umjetnost može biti politična i zauzeti određenu poziciju.
Bilo je riječi i o odnosu institucionalne i nezavisne scene, a zaključak je da je i nezavisna scena izrazito zavisna jer ovisi o financiranju. Neki primjeri u posljednje vrijeme pokazali su i da je pažnja javnosti i medija na svjetonazorskim pitanjima, dok se pitanja poput ekonomskog fašizma zanemaruju.