Foto: Vedran Karuza
Cvjetanović je Rijeku snimao 2012. godine – njegov pristup odlikuje se izravnim pogledom u snimano, nedirnutim kadrom, uvažavanjem običnih i slučajnih događaja
RIJEKA Izložba »Malo o životu« autora Borisa Cvjetanovića otvorena je u riječkom Malom salonu, a predstavila je seriju fotografija »Bolji put«, snimljenu 2012. godine u vrijeme umjetnikova boravka u Rijeci, kao i tri videa: »Toliko toga stane u jedan život«, »Martina i Dori« i »Što nisam Lupar«.
Kako kaže kustoski pogled na Cvjetanovićevu izložbu, njegov pristup odlikuje se izravnim pogledom u snimano, nedirnutim kadrom, uvažavanjem običnih i slučajnih događaja ukidajući u odabiru tema konvencije vrijednosne ljestvice vrijedno-bezvrijedno. Socijalna osjetljivost pritom u pravilu nije popraćena indikativnim komentarima, već dokumentarnom neposrednošću.
Ispostavilo se da Sabina nikada nije išla tim putem, za koji sam u šali tvrdio da je sasvim sigurno i bolji put. Uvijek se može postaviti pitanje što je to uopće bolji put, da li on stvarno postoji i bi li to bio bolji put za sve – kaže Cvjetanović, dodajući da je Rijeka grad u kojemu je dosta boravio, a kada bi je morao opisati u samo dvije riječi, rekao bi da je duboka i visoka.