Objavljen pa skinut

Isti dan kad i Matanićev, objavljen “alternativni” spot za EPK 2020, ali više nije dostupan na YouTubeu

Danijela Bauk

Spot je objavljen isti dan kad i Matanićev promotivni spot »Rijeka – European Capital of Culture«, a u manje od tri dana pregledan je 133 puta



RIJEKA U ponedjeljak je na YouTubeu osvanuo još jedan promotivni spot vezan za Rijeku Europsku prijestolnicu kulture 2020. U opisu spota pisalo je da produkciju potpisuje Proces Media i to za Turističku zajednicu Grada Rijeke. Scenarist i režiser je Artem Dushkin, za montažu je zaslužan Mateo Jurčić, dok je producent Tibor Kusić. Nadalje, u opisu spota posebne zahvale idu HNK-u Ivana pl. Zajca, Pravnom fakultetu i Pomorskom fakultetu u Rijeci, Antikvarijatu Ex Libris, Vedranu Ružiću, Magdi Piljušić, grupi Speedclaw, Margareti Žunić i Omladinskom kulturnom centru Palach.


Spot je, dakle, objavljen isti dan kad i promotivni spot »Rijeka – European Capital of Culture«, čiji scenarij potpisuje Magdalena Lupi Alvir, režiju Dalibor Matanić, a produkciju riječka tvrtka Filmerija, no on nije objavljen ni na službenom kanalu Rijeka 2020, ni na onom Turističke zajednice Grada Rijeke, već kanalu Matea Jurčića. Nadalje, od jučer poslijepodne spot više nije dostupan za pregled na YouTubeu, a u manje od tri dana pregledan je 133 puta, te je »zaradio« pet »lajkova«.