Reagiranje Grupe Front: "Viktore Drago, nasilje nije u modi" (2)

Viktora Dragu lažno se, netočno i neutemeljeno proziva agresivnim i nasilnim

P. N.



Dana 14. travnja 2014. godine na portalu www.novilist.hr objavljen je članak pod naslovom „Viktore Drago, nasilje nije u modi“.


Navedenim člankom grubo se vrijeđaju prava i interesi podnositelja zahtjeva društva GRUPA FRONT d.o.o. kao nositelja projekta CRO-A-PORTER i direktora VIKTORA DRAGE.


Predmetni članak protivan je čl. 7. i čl. 16. Zakona o medijima, kojim člancima se jamči i obvezuje medije da poštuju privatnost, dostojanstvo, ugled i čast svake osobe.




Štoviše, predmetnim člankom se ostvaruju bića kaznenih djela protiv časti i ugleda, i to kaznnih djela uvrede, klevete i sramoćenja.


Navedenim člankom grubo se vrijeđaju prava i interesi podnositelja GRUPA FRONT d.o.o. obzirom da se u istom na perfidan način insinuira da su organizatori CRO-A-PORTERA huligani.


Također se bez ikakve osnove blati projekt CRO-A-PORTER na način da ga se lažno, netočno i neutemeljeno predstavlja kao „mjesto na kojem niste sigurni“.


Vrhunac netočnih informacija, usmjerenih ka opstruiranju dosadašnjeg uspješnog rada i narušenju stečenog ugleda projekta CRO-A-PORTER jest poruka „ako niste bezujvetno spremni zatrpavati Viktora Dragu superlativima o „njegovom projektu“ i svim sudionicima njegova projekta, nitko ne jamči da neće tu transgresiju platiti batinama“.


U odnosu na prava i interese podnositelj zahtjeva VIKTORA DRAGE, navedenim se člankom lažno, netočno i neutemeljno proziva agresivnim i nasilnim, kako u samom naslovu članka, tako i u detaljnom opisu fiktivne situacije u kojoj je novinarka navodno napadnuta.


CRO-A-PORTER je prvi domaći tjedan mode sa jasno postaljenim standardima predstavljanja autorske kolekcije domaćih dizajnera utemeljen još 2003. godine.


CRO-A-PORTER je ujedno modni projekt s najdužom tradicijom u Hrvatskoj te je kao takav prepoznat od strane publike, medija, kupaca, posjetitelja, partnera, sponzora, sudionika i gospodarske scene.


Viktor Drago, utemeljitelj je i kreativni vođa projekta, s iskustvom u produkciji stečenim izvan granica hrvatske i aktivnim sudjelovanjem na modnoj sceni u ulozi kreativnog direktora, stilista, fotografa te suradnika brojnih medija već duže od deset godina uspješno gradi ugled projekta CRO-A-PORTER.


Podnositelji također smatraju potrebnim istaknuti kako predmetni članak ne može biti tumačen kao znanstvena niti umjetnička kritika, obzirom da novinarka nije niti znanstvenik, niti umjetnik u području djelatnosti podnositelja zahtjeva.


No, čak i u slučaju da je navedeni članak objavio znanstveni ili umjetnički kritičar, isti sadrži grube uvrede i potno netočne i neutemeljene informacije, te stoga nedvojbeno podliježe primjeni članka 40. Zakona o medijima.


Slijedom navedenog podnositelji ovime, sukladno članku 40. Zakona o medijima, podnose zahtjev da portal www.novilist.hr objavi


ISPRAVAK INFORMACIJE


Objavljene 14. travnja 2014. godine u članku


„Viktor Drago, nasilje nije u modi!“


Netočna je i neistinita informacija da se Viktor Drago novinarki Maji Hrgović agresivno unio u lice i zapjenjeno joj dao do znanja da mu se ne sviđa kako piše o njegovom projektu.


Netočna je i neistinita informacija da je Viktor Drago, nadvijen nad novinarkom Majom Hrgović, uzrujano govorio o njenom izvještaju s druge večeri.


Netočna je i neistinita informacija da je Viktor Drago napao novinarku Maju Hrgović te da ista nije stigla ništa reći u svoju obranu.


Netočna je i neistinita informacija da je Viktor Drago izjavio kako je on taj koji odlučuje u kojim će se medijima pisati o Cro-a-porteru i da je on taj koji može odlučiti da u Novom listu više nikad ne izađe tekst o Cro-a-porteru.


Netočna je i neistinita informacija da je Viktor Drago goviorio glasno i prijeteći s ciljem da proizvede incident u javnosti kako bi posramio novinarku.


Netočna je i neistinita informacija kako Viktor Drago ne zna kontrolirati bijes, kao i insinuacija da je isti uopće bio bijesan.


Netočna je i neistinita informacija kako su organizatori projekta Cro-a-porter huligani.


Netočna je i neistinita informacija da je Viktor Drago imao nasilan ispad, te kako je time odaslao upozorenje svima koji prate domaću modu da Cro-a-porter nije mjesto na kojem su posjetitelji sigurni.


Netočna je i neistinita informacija da onima koji nisu bezuvjetno spremni zatrpavati Viktora Draga superlativima o njegovom projektu i svim sudionicima njegova projekta, nitko ne jamči da neće tu transgresiju platiti batinama.


CRO-A-PORTER je modni projekt sa najdužom tradicijom u Hrvatskoj te je kao takav prepoznat od strane publike, medija, kupaca, posjetitelja, partnera, sponzora, sudionika i gospodarske scene.


Viktor Drago, utemeljitelj i kreativni vođa projekta, s iskustvom u produkciji stečenim izvan granice Hrvatske i aktivnim sudjelovanjem na modnoj scei u ulozi kreativnog direktora stilista, fotografa, te suradnika brojnih medija, nije agresivna niti nasilna osoba, te nikada nije imao za cilj proizvesti bilo kakav incident u javnosti, a posebice ne na vlastitom projektu Cro-a-porter.


Viktor Drago je profesionalan u svom poslu te poštuje sve posjetitelje Cro-a-portera, novinare, kritičare i neistomišljenike, te uvažava različita mišljenja.


Dakle, netočne su i neistinite informacije u kojima se istog stavlja u kontekst agresivne osobe koja napada svoje neistomišljenike.


Također, svaki sudionik, posjetitelj, novinar i kritičar se može potpuno sigurno osjećati na Cro-a-porteru obzirom na kvalitetnu organizaciju i osiguranje koje uspješno funkcionira već duže od deset godina bez ikakvih incidenata.


GRUPA FRONT d.o.o.


VIKTOR DRAGO koje zastupa Marina Meter, odvjetnica