Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 21° 3n
Sutra: 21° 21° 3n
19. rujna 2018.
Dina Dehni Sow

Reakcija stanara s Rastočina: "Nema naša zgrada problem s cijevima, već Energo"

Foto: R. BRMALJ
Foto: R. BRMALJ
Autor:
Objavljeno: 1. ožujak 2018. u 9:05 2018-03-01T09:05:00+01:00

Za problem manjkave opskrbe zgrade toplinskom energijom Energo zna još od 2015. godine te od tada nisu poduzeli ništa na njegovom rješavanju

Poštovani, u izdanju vašeg lista od 27. veljače 2018. objavljen je članak »hladni eš Zbog problema s cijevima, usred 'sibirske zime' ostali s hladnim radijatorima« u kome je navedena sljedeća izjava odgovornih iz tvrtke Energo: »Ta zgrada ima problema s cijevima koji ćemo u dogovoru s upraviteljem sanirati u proljeće, kada završi sezona grijanja. Zgrada trenutačno ima grijanje, ali je slabijeg intenziteta pa su radijatori proteklih dana vjerojatno manje topli zbog orkanske bure i niskih temperatura zraka.«

Zbog točnog informiranja javnosti želimo vas obavijestiti da izrečena tvrdnja nije točna. Naime, zgrada Rastočine 4 nema problem s cijevima, već se problem nalazi na dijelu instalacije toplovoda kojim raspolaže, upravlja i održava ga tvrtka Energo. Naime, prema informacijama koje su predstavnici suvlasnika dobili od Energa radi se o sljedećem: 2015. godine Energovi radnici su radili sanaciju vrelovoda koja je opskrbljivala izmjenivače topline kod naše zgrade. Postoje dvije ulazne cijevi vrelovoda. Jedna šira cijev za centralno grijanje (za veći protok) i jedna uža za grijanje sanitarne tople vode.

Deblja cijev je propuštala pa su djelatnici Energa »privremeno« napravili premosnicu tako što su isključili deblju cijev vrelovoda i sve spojili na malu koja kod ekstremnih hladnoća nema dovoljan kapacitet da opskrbi sustav grijanja naše zgrade. Na naše upite u kojima smo zahtijevali da se sustav vrati u prvobitno stanje u Energu su nam odgovorili da će uskoro graditi novi vrelovod pa nema smisla popravljati stari. U posljednjem kontaktu s nadležnim u tvrtki Energo, gosp. Jukićem, on je rekao »da zbog premale cijevi nemamo dovoljan protok energije a taj se problem ne može riješiti u 3 dana koliko će trajati ekstremna hladnoća. Energo šalje svoje djelatnike koji će zajedno s našim serviserom pokušati izvući najviše što mogu iz onoga što imamo«.

Iz navedenog je vidljivo da Energo zna za problem manjkave opskrbe zgrade toplinskom energijom još od 2015. godine, te da u tom vremenu nisu poduzeli ništa na rješavanju problema. Istodobno, Energo je stanarima zgrade uredno isporučivao račune za »stalni trošak – trošak za snagu« kao da je sustav u punoj snazi. Činjenično stanje je, međutim, takvo da je snaga sustava za opskrbu toplinskom energijom 0,00 (nula) kW, jer je vrelovod potpuno van funkcije, a zgrada se grije energijom za toplu vodu, što se negativno odražava na opskrbi zgrade toplom vodom. Zbog svega ovoga, suvlasnici su odlučili zatražiti inspekcijski pregled Državnog inspektorata, te svoja prava zaštititi na sudu – stoji u reagiranju koje potpisuje Dina Dehni Sow, ovlaštena predstavnica stanara Rastočina 4.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka