Reagiranje

Pismovne pošiljke Hrvatska pošta dostavlja u roku: Ukupni se dojam ne može steći na temelju tri “dojave”

Asja Perović, dr. med.

Marko Lukunic/PIXSELL

Marko Lukunic/PIXSELL

Hrvatska pošta posluje uspješno i naši se zaposlenici na terenu svakodnevno trude i čine sve da svoj posao obave na način da korisnici budu zadovoljni



Nakon objave članka Pismo iz Pule u Rovinj ide preko Rijeke i putuje po dva tjedna. K tome, u Hrvatskoj pošti planiraju i novitete na temu dostave u Istarskoj županiji u redakciju portala stiglo nam je reagiranje iz Hrvatske pošte, te ga radi korektnog i točnog izvještavanja čitatelja ali i korektnog prikaza poslovanja Hrvatske pošte objavljujemo u potpunosti.


“Glas Istre Uredu za korporativne komunikacije uputio je dva upita. Općeniti upit, na temelju „dojava čitatelja“ (kasne li pošiljke u Istri) i u njemu su objavljene dostavljene informacije; te drugi upit za konkretnu dostavu iz Štinjana prije dva tjedna. Primjer naveden u Glasu Istre, a koji ste bez provjere prenijeli u tekstu i uredničkoj opremi, o pismu koje iz Rovinja u Pulu putuje 14 dana, nije naveden u komunikaciji s redakcijom Glasa Istre niti je za to u tekstu iznesen ikakav konkretan dokaz. Na konkretan upit Hrvatske pošte o kojim se točno primjerima tj. „dojavama“ radi, nismo dobili nikakav odgovor niti informaciju, unatoč našoj želji da se takav izdvojen slučaj – ako je istinit – riješi na zadovoljstvo korisnika. Dakle, tekst u kojem su navedeni „dojmovi“, a ne informacije (nema navođenja argumenata, konkretnih primjera, izvora informacije ili zaključaka donesenih na temelju konkretnih podataka) – jest zlonamjeran i tendenciozan.


Tako intoniran članak dovodi čitatelje u zabludu. Ono što je važno istaknuti da neovisno o poštanskim tokovima, odnosno rutama kojima se pošta šalje od točke A do točke B (npr. pošiljka ubačena u Puli ostaje u Puli i ne ide za Rijeku), Hrvatska pošta pošiljke dostavlja u zadanim rokovima i ispunjava propisom određene standarde kvalitete (rokovi dostave). Ukupni se dojam ne može steći na temelju “dojave” o primjerice tri slučaja kašnjenja (u odnosu na ukupan broj pošiljaka) niti na temelju rekla-kazala informacija. Naravno, pojedinačni slučaji kašnjenja pošiljaka na području Istarske županije mogući su, ali se pojedinačni slučajevi poput ovog ne bi se trebali koristiti za donošenje općenitih zaključaka.




Hrvatska pošta posluje uspješno i naši se zaposlenici na terenu svakodnevno trude i čine sve da svoj posao obave na način da korisnici budu zadovoljni.


Rokove uručenja nadziremo svakodnevno i prema očitovanju s terena možemo potvrditi da poremećaja pri dostavi na području Istarske županije nije bilo te se pošiljke otpremaju u zadanim rokovima. Ipak, da bismo mogli ispitati pojedinačne dojave koje ste imali, molimo vas da korisnike uputite da nam se jave u Sektor za korisnike Hrvatske pošte s punim podacima o pošiljkama na broj 072 303 304 ili [email protected] kako bismo im konkretno pomogli.


Za sve upite o poslovanju Hrvatske pošte, kao i dosad, stojimo vam na raspolaganju.


S poštovanjem,


Ured za korporativne komunikacije


Hrvatska pošta d.d.” stoji u reagiranju.