Reagiranje JUNP Krka

JUNP Krka: U trenutku raspisivanja natječaja, nismo mogli predvidjeti visok vodostaj

P. N.

Zbog obilnih kiša i visokih temperatura došlo je i do naglog porasta vegetacije koja također ne dozvoljava snimanja na željenoj razini. Stoga smo i odlučili poništiti natječaj jer nismo željeli imati promotivni film koji ne prikazuje Krku u punoj ljepoti



Poštovani, pozivamo vas da neodložno objavite priloženi demanti u tiskanom i on-line izdanju.


Sukladno članku 2.stavku 3. Zakona o elektroničkim medijima i članku 40. Zakona o medijima tražimo objavu odgovora nastavno na netočne informacije i zaključke objavljene u članku „NP Krka poništio natječaj za DVD „težak“ više od milijun i pol kuna“ 26. ožujka 2014. te članka „Lijepo da ste upozorili na pogrešku, ali što je s 1,5 milijuna javnih kuna?“ od 28. ožujka 2014. te objave oba članka na portalu  te tražimo da isti objavite bez promjena i dopuna na istom ili istovrijednom prostoru i na isti ili istovrijedan način na koji je bila objavljena informacija na koju se ovaj ispravak odnosi.


U članku od 28.3.2014. netočno navodite da NP Krka nije dao odgovore na pitanja koje ste postavili te da se iz NP Krka „o svemu navedenom nisu izjasnili“ usprkos činjenici da su Vam odgovori dostavljeni 26.03.2014. u 13:46 i ponovno 27.03.2014. u 8:43 i 14:33 te da ih do danas niste objavili. Stoga još jednom tražimo da ih neodložno objavite, sukladno zakonskoj obavezi.




JUNP „Krka“ raspisala je 25.02.2014. godine javni natječaj za izradu promotivnog interaktivnog DVD o Nacionalnom parku Krka – snimanje i produkciju 800.000 primjeraka. Želja nam je bila izraditi navedeni DVD koji bi, putem promotivnog filma, prezentirao sve ljepote Parka, kulturne i povijesne lokalitete, krajobraz i vodotok rijeke te bogatstvo biljnog i životinjskog svijeta u NP „Krka“.  Produkcija DVD-a pretpostavljala je, osim snimanja promotivnog filma, i „zapis“ filma na 800.000 „nosača“ (grafički opremljenih DVD-a, pakiranih u papirnatu /kartonsku/ ambalažu i dostavu u NP „Krka“). Procijenjena vrijednost nabave iznosila je 1.550.000,00 kn, odnosno 1,937 kn po DVD.


Brojka od 800.000 nosača definirana je temeljem procjene koliko će posjetitelja tijekom ove sezone posjetiti Park (tijekom 2013. godine NP „Krka“ posjetilo je 776.000 gostiju) i naša je namjera bila da svaki posjetitelj prilikom kupovine karte za posjet NP „Krka“, dobije i predmetni DVD kao uspomenu na posjet i boravak u Parku, ali, ne i manje važno, bude i prezenter Parka svim drugim osobama koje bi ga vidjele i potakne ih da osobno posjete Park. Naime, istraživanje  koje smo proveli IX-2012./IX-2013.  pokazalo je da 50%  gostiju u Park dođe po preporuci. Stoga smo željeli da gosti koji Park obiđu budu promotori Parka a DVD koji bi sa sobom ponijeli, promotivni materijal.


U trenutku raspisivanja natječaja (25.02.2014.) nismo mogli predvidjeti da će vodostaj  biti toliko visok te da neće biti u mogućnosti snimiti sve ljepote Nacionalnog parka jer zbog visokog vodostaja nisu vidljive. Zbog obilnih kiša i visokih temperatura došlo je i do naglog porasta vegetacije koja također ne dozvoljava snimanja na željenoj razini. Stoga smo i odlučili poništiti natječaj jer nismo željeli imati promotivni film koji ne prikazuje Krku u punoj ljepoti.


Od trenutka raspisivanja pa do poništenja natječaja (20.03.2014. godine), imali smo jedan informativni upit. Odgovor na upit je pripremljen no nije objavljen budući da je natječaj u međuvremenu poništen. Ministarstvo zaštite okoliša i prirode nije sudjelovalo u natječaju. Ravnatelj: Tonči Restović, dipl.iur.mr. Katia Župan, rukovoditelj Odsjeka za odnose s javnošću