Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 22° 1n
Sutra: 22° 22° 1n
21. rujna 2018.
TVeater Davora Mandića

blog TV program

Snimio Damir ŠKOMRLJ
Snimio Damir ŠKOMRLJ
Autor:
Objavljeno: 22. studeni 2015. u 13:13 2015-11-22T13:13:36+01:00

Televizija je tvrdokorna pojava. Video killed the radio star još 80-ih, ali internet još uvijek nije ubio televiziju, jer ga ova, pametno, uvažava i prilagođava mu se. No ovo nije TVeater o budućnosti televizije kao internetske (koju ne treba brkati s ograničenim IPTV-om), nego o jednom drugom atavizmu, koji se tvrdokorno održava gotovo nepromijenjen – TV programu u dnevnim novinama.

Uzmite bilo koje dnevne novine u Hrvatskoj koje imaju TV program, a imaju ga barem najveće, i zamijetiti ćete nevjerojatnu stvar: gotovo ništa se u njima nije mijenjalo protekom godina, osim možda malo dizajn i impressum. Nije se mijenjao ni dan izlaženja: obično je to petak.

Eto ga, dakle, uvodni dio s nekom kolumnicom, uz najave novih emisija, razgovore i eventualno televizijske teme, a onda slijedi raspored programa. Umetnut će se unutra i neki dodatni sadržaji koji bi trebali povećati prodaju, poput križaljki ili lifestyle priloga, ali u pravilu to je to. Netko bi mogao pitati što bi ti više htio u prilogu koji obavještava o televizijskom programu, na što bi se tom nekom uredniku priloga moglo reći da bi se htjelo provokativnosti, a ne titranja, da žalac ili oštrica nisu u novinarstvu rezervirani samo za politički uvodnik, da je najuspješniji televizijski automagazin na svijetu onaj koji je zamijenio titrajući automagazin provokativnim i duhovitim programom koji se ni najvećima ne libi reći da ne valjaju. Riječ je naravno o Top Gearu, kojemu nije primirisao niti jedan drugi, uglavnom udivljeni i poltronski automagazin, sretan što proizvođači časte besplatnim vožnjama.

Neki bi urednik mogao na to reći da njegova publika nije takva, da njoj treba informacija, a ne provokacija, i da treba njegovati tradiciju. Uredniče, malo tko danas u digitaliziranom svijetu odlazi u TV program po informaciju o rasporedu, jer ima brži, interaktivniji i točniji na internetu. Tamo odlaze eventualno oni koji se internetom ne služe, a takvih po prirodi stvari svakim danom ima sve manje. Traži se, dakle, dodana vrijednost, i ako je ne bude bilo, bit će i opet hit s početka teksta, samo s drugim akterima.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka


Promo
Originalni zimski kotači na dar uz kupnju novog automobila
Zima s pet zvjezdica uz BMW i MINI vozila

Originalni zimski kotači na dar uz kupnju novog automobila