Četvrtak, 28. svibnja 2015.
'Ladovina Ladislava Tomičića

Prvi ispiti Zorana Milanovića

Snimio Darko JELINEK
Snimio Darko JELINEK
Autor: Ladislav Tomičić
Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 7:23

Dobro je što hrvatski građani nisu euforični kao 2000. godine, jer porazi koje smo bilježili iz godine u godinu naučili su nas da optimizam samo pojačava gorčinu poraza. Dobro je i što će na čelo Vlade sjesti čovjek neopterećen dugovima iz prošlosti. Zoran Milanović velika je nepoznanica najjačim igračima sa hrvatske poslovno-političke scene, koji je dobio odriješene ruke da od Hrvatske napravi ozbiljnu državu

Hrvatska je izabrala novu vlast, ali u društvu nema niti traga euforiji kakva nas je neiskusne uhvatila 2000. godine, neposredno nakon što je umro autokrat Franjo Tuđman, a konce u državi uhvatila šestočlana koalicija s Ivicom Račanom na čelu.

Nema ni traga onom optimizmu s kojim smo jurišali u novi milenij, da bi četiri godine kasnije razočarani zaključili da se ništa bitno nije promijenilo.

Zalud budućem premijeru Zoranu Milanoviću dobri javni nastupi i zalud potpisivanje pristupnog ugovora sa Europskom unijom, hrvatski građani ne isijavaju optimizam, niti se nadaju bitno boljim vremenima.

Ne plašimo se krize, ona je kod nas domaća životinja, a neće nam ni najavljena kolektivna dijeta teško pasti, jer vidjeli smo i gora vremena od ovih. Glavni razlog naše malodušnosti strah je da se još jednom sve u Hrvatskoj promijenilo da bi sve ostalo isto.

  Budućeg premijera, njegovu vladu i državne institucije čeka vrlo težak posao. Za ocjenu nove vlasti neće nam trebati puno vremena, jer već prvi potezi pokazat će od čega je pravljen Zoran Milanović. U prvom redu od Milanovića se očekuje da u startu svog mandata jasno i glasno kaže da je Glavni državni odvjetnik Mladen Bajić prošlost, a ne budućnost. Koliko god se to pokušavalo zataškati, u eri interneta nemoguće je sakriti informacije o manipulacijama i oportunizmu čovjeka koji je morao biti jedan od nosivih stupova pravne države.

  – Smatram da je gospodin Bajić morao javno progovoriti ako je bilo upletanja politike u njegov posao, a očigledno je da se to događalo. Iskreno mislim da nije mudro da jedna osoba predugo obnaša tako delikatnu dužnost. Dvanaest godina predugo je za takav posao, rekao je Milanović 23. siječnja prošle godine u razgovoru za Jutarnji list. Na podsjećanje da »međunarodna javnost u Bajiću vidi simbol borbe protiv korupcije«, budući premijer tad je odgovorio: »Drago mi je zbog toga, ali gospodin Bajić je državni odvjetnik u Hrvatskoj, a za sudbinu Hrvatske prvenstveno odgovaramo mi koji ovdje živimo.«

  Glavni državni odvjetnik u međuvremenu je povukao niz poteza koji su Milanoviću išli na ruku, a njegovo postupanje prije izbora praktički je zacementiralo prednost oporbene koalicije. Mnogi su njegove poteze protumačili kao pokušaj da se uvuče što dublje pod kožu budućoj vlasti, ali to ne bi smjelo igrati ama baš nikakvu ulogu u razmatranju njegove smjene.

  Drugi test za Kukuriku koaliciju, odnosno za pravnu državu kakvu nova vlast najavljuje, bit će slučaj Kamensko. Papagajski to već ponavljamo, ali apsolutno je nužno ukazati na dojam da su neki ljudi u državi iznad zakona. Bez obzira što će istraga na koncu pokazati, ona naprosto mora biti otvorena. Mladen Bajić, odnosno Državno odvjetništvo s njim na čelu istragu nije dopustilo, nego je na saslušanje privelo novinara portala Index.hr Ilka Ćimića. Tražili su da im kaže svoj izvor informacija za slučaj Kamensko, što je upravo skandalozno s obzirom na činjenicu da takvo što nisu učinili kad su kao na pokretnoj traci curili iskazi svjedoka u slučaju Ive Sanadera. Nitko Ćimića nije tužio za klevetu, niti je tko uspio demantirati informacije koje je objavio, a koje su govorile da je izdavač Ninoslav Pavić u aferu Kamensko zaglibio kao u živo blato. Kolo sreće se okreće, pa je Zoran Milanović u slučaju Kamensko dobio isti izazov s kojim se pokušao suočiti njegov politički učitelj Ivica Račan. Račan je na tom ispitu pao.

  Ako pobjednička koalicija ne uspije preskočiti prve dvije prepreke koje su je dočekale, od nje se ne treba ničemu niti nadati, jer u tom slučaju bit će jasno da u pitanju nisu ljudi koji će donijeti pozitivne promjene. U tom slučaju od Vlade Zorana Milanovića možemo očekivati četiri godine kalkuliranja. Odradit će ih nesumnjivo bolje od HDZ-a, jer teško se može napraviti gore od onog što su napravili Ivo Sanader i Jadranka Kosor, ali to ipak neće biti promjena kakvu Hrvatska treba i očekuje.

  Dobro je što hrvatski građani nisu euforični kao 2000. godine, jer porazi koje smo bilježili iz godine u godinu naučili su nas da optimizam samo pojačava gorčinu poraza. Dobro je i što će na čelo Vlade sjesti čovjek neopterećen dugovima iz prošlosti. Zoran Milanović velika je nepoznanica najjačim igračima sa hrvatske poslovno-političke scene, koji je dobio odriješene ruke da od Hrvatske napravi ozbiljnu državu.

Dobio je priliku da se upiše u povijest kao premijer kojem se ne tresu noge od straha pred lukavim liscima koji sve ove godine simboliziraju i dobro naplaćuju našu nesreću. Vrlo brzo ćemo otkriti hoće li Milanović dobivenu priliku iskoristiti ili će biti samo još jedan u nizu političara koji ubijaju nadu u pravdu i bolji život.

Komentari

46
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 16:00

    Od negdje treba pocet @Pavel.
    Ovako ne ide jer kako god netko dode na vlast kockice se ponovo slazu....
    U Americi se oni biraju i to se pokazalo jako dobro......
    Mozda tvoja ideja i nije losa......

  • Riječanin
    Riječanin   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 15:32

    Prvo treba zabraniti rad i djelovanje Šeksa, bar ga u penziju poslati, nezasluženu, ali samo neka se makne sa dalekovidnice da mu njušku ne moram gledati. Neće biti lako, bojim se da neće moći puno učiniti, jer što je HDZ napravio u ovih zadnjih 20 godina, to ni dragi Bog ne može ispraviti u slijedećeih ne 4 godine, već 20 godina. Živi bili pa vidjeli.

  • Pavel
    Pavel   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 14:24

    da, @Blade: pročistiti Šeksove zakone, i kadrove
    da, @daj-babi: u vezi biranja drž. odvjetnika itd- već duže zagovaram stvarnu neovisnost pravosuđa od politike, ali neobrazovan puk i ovakvi mediji ne bi dali dobre rezultate. Kad se maknu kompromitirani 'stručnjaci', predlažem da npr. 50% utjecaja na izbor imaju građani, a 50% pravnici, suci itd

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:09

    Mislim da je prva i jedina prava zadaca Milanovice da se naprave takvi zakoni da se politika vise ne mjesa u pravosude i policiju.
    To je jedini zalog da se ne pojave ljudi tipa Bajic..... koji cekaju sa koje strane ce zapuhat.... a novac se u kariolicama pelje van iz zemlje....
    I zato ravnatelje/nacelnike policije,drzavne odvjetnike i ustavne suce treba birat kao i predsjednika republike....
    To je jedini nacin da se oni zastite od politickih pritisaka...

    Mislim da bi se i lijevi i desni slozili u ovome ..... Pravda za svih a ne samo za one koji su na vlasti....

    • BladeRunner
      BladeRunner   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:57

      Slazem se. Te promijeniti sve zakone koji jos uvijek legaliziraju kriminal. Takodjer imamo situacije da su zakonske odredbe nejasne, da je jedan zakon u koliziji s drugim i slicno - tako su zakonske odredbe podlozne raznim interpretacijama "kakokomepase" u pojedinom slucaju. Obicno se to onda od visih instanci i pravnih "strucnjaka" rastumaci onako kako je najpovoljnije za legalizaciju "peljesenja" gradjana i poduzeca. A Ustavni sud je lakrdija koju najhitnije treba privesti svrsi za koju je namijenjen.

  • Legolas iz Gospodara prstenova
    Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 10:04

    ...a što se tiče podsvjesne krivnje u pogledu Ive Sanadera i njegovih sedam godina vlasti, nitko je nema kao hrvatska ljevica i mediji s te iste ljevice koji su ga godinama podržavali i `pumpali`.

    • critical tinkerer
      critical tinkerer   Objavljeno: 13. prosinca 2011. u 15:42

      Ma daj Lego, Spegeljov plan je proveden mjesec i pol nakon Slovenaca. A Tudjman je odbio slovenske ponude da zajedno to provedu. Cak je naredio da se ne dira vukovarska kasarna ni oruzje koje je prolazilo iz Slovenije ali su ljudi to radili na svoju ruku prije dozvole od vrha. Tih njesec i pol su znacile puno u organizacionom smislu ali bi jos puno vise znacilo da je napravljeno na vrijeme. Ali je jos veca greska slanje ljudstva neprijatelju kojemu je to najvise nedostajalo sa dopustenjem da se srbi izbacuju iz kuca i stanova pod paskom da imaju oruzje ili radio stanicu. A TO oruzje je oduzeto prije izbora 1990. Ja sam bio u JNA u Bjelovaru kao pozarnik na skladistu oruzja kad su mi dojavili da propustim kolonu vozila u krug. Misleci da ce dovoziti oduzeto TO oruzje u skladiste, bilo je pravo iznenadjenje da su danima odvozili konzervirane nove kalasnjikove, netom nakon izbora '90

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 21:25

      Vidiš moj Animatome, neovisno o ovoj priči o kasarnama, s kojim se problemima susretao hrvatski narod i njegov tadašnji državni vrh te 1991. A sad vidi s kojim će se problemima i teškoćama ovih dana početi baviti nova Vlada pa mi reci može li se to usporediti?

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 21:07

      U redu. Ali taj plan je točno to i predviđao. Nije bio plan za zauzimanje SVIH kasarni nego za one koje se može bez velikog rizika. Špegelj je ipak bio puno inteligentniji i stručniji nego što je izgledao i kako su ga prikazivali. U tome je i poanta svega jer je odbačen u cijelosti bez da se iz njega barem pokušalo izvući ono što se realno moglo izvesti.
      Kako je Čad predao Rijeku? Uz neke ustupke njemu osobno i uz puno dima i eksplozija bez utjecaja na okolinu. Pa ja sam osobno na Katarini kupio kalašnjikova za 2 šteke cigareta i dvije PVC vrećice raznog streljiva (ne samo za kalašnjikova nego je bilo svega) za bocu loze, od JNA. Znači moglo se je (ne svuda, kao recimo ne u Petrinji gdje je luđak Tarbuk komandirao) ali moglo se je. Vjerojatno nekome nije odgovaralo. Kome? Budućnost će skinuti zavjesu tajne.
      I zato za paušalne optužbe za ovu ili za onu izdaju treba imati teške dokaze a znam da ih nemaš kao ni ja.

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 16:50

      Maozedong
      Ne može se Špegeljov plan tek tako lakonski opisati kao plan "koji je trebao skratiti rat i izbiti iz ruku JNA oružje". To je samo tvoja "pjesnička" impresija, a ne ozbiljna analiza.
      Špegeljov plan je načelno bio legitiman i trebalo ga je proučiti kao što ga se i proučilo. Naime, sve teorije i planovi mogu doći u obzir ako će donijeti rješenje. No, Špegeljov plan je imao jednu ozbiljnu manu. Naime, nije predviđao scenarij ako se garnizoni i kasarne JNA diljem Hrvatske počnu grčevito braniti i razarati sve oko sebe kao što su njihove "starešine" to i najavile? Hrvatska je 1991. bila u dvostruko teškoj situaciji. Prvo, protiv sebe je imala neusporedivo jačeg neprijatelja i drugo - bila je premrežena neprijateljskim vojnim bazama (kasarnama). Nije bilo lako u to vrijeme donositi odluke. Da se išlo Špegeljovim putem moglo se profitirati, ali i strašno izgubiti. zar ne? I tko bio onda bio kriv za dodatna strašna razaranja i žrtve? Špegelj? Ne. Nego Tuđman.
      Tuđman je kasnije mogao bit i ovakav i onakav, ali je u vrijeme rata bio razborit u mnogim situacijama. Procijenio je kako je procijenio. No, da je i ta procjena bila loša, a mi to ne znamo, to bi bila samo loša procjena u nakani da se sačuvaju životi u radijusu više kilometara uokolo tih kasarni.
      Račnov pak čin predaje oružja TO "Armiji" je ipak bilo nešto drugo. Ne izdaja. nego prije kukavičluk koji nas je kasnije strašno puno koštao. Jer da je bllo tog oružja sumnjam da bi se JNA 1991. usudila napasti Hrvatsku!

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 16:47

      Maozedong

      Ne može se Špegeljov plan tek tako lakonski opisati kao plan "koji je trebao skratiti rat i izbiti iz ruku JNA oružje". To je samo tvoja "pjesnička" impresija, a ne ozbiljna analiza.

      Špegeljov plan je načelno bio legitiman i trebalo ga je proučiti kao što ga se i proučilo. Naime, sve teorije i planovi mogu doći u obzir ako će donijeti rješenje. No, Špegeljov plan je imao jednu ozbiljnu manu. Naime, nije predviđao scenarij ako se garnizoni i kasarne JNA diljem Hrvatske počnu grčevito braniti i razarati sve oko sebe kao što su njihove "starešine" to i najavile? Hrvatska je 1991. bila u dvostruko teškoj situaciji. Prvo, protiv sebe je imala neusporedivo jačeg neprijatelja i drugo - bila je premrežena neprijateljskim vojnim bazama (kasarnama). Nije bilo lako u to vrijeme donositi odluke. Da se išlo Špegeljovim putem moglo se profitirati, ali i strašno izgubiti. zar ne? I tko bio onda bio kriv za dodatna strašna razaranja i žrtve? Špegelj? Ne. Nego Tuđman.
      Tuđman je kasnije mogao bit i ovakav i onakav, ali je u vrijeme rata bio razborit u mnogim situacijama. Procijenio je kako je procijenio. No, da je i ta procjena bila loša, a mi to ne znamo, to bi bila samo loša procjena.
      Račnov pak čin predaje oružja TO "Armiji" je ipak bilo nešto drugo. Ne izdaja. nego prije kukavičluk koji nas je kasnije strašno puno koštao. Jer da je bllo tog oružja sumnjam da bi se JNA 1991. usudila napasti Hrvatsku!

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 16:02

      Ajde Legolase stvarno si zabijen ko telefonski stup. Sad je ljevica kriva za Sanadera!?!
      Mašta ti je nevjerojatno bolesna. Sanader je dobio izbore jer su Račan i ekipa usrali motku. To je jedina istina. Stvarno nas smatraš za idiote kad misliš da pušimo te tvoje izmišljene konstrukte.
      A kad već optužuješ Račana za izdaju, da te podsjetim na još nešto.
      Što je tvoja životna ikona, bivši predcjednik, učinio kad mu je Špegelj došao sa planom koji bi jako skratio rat i izbio iz ruku JNA oružje? Ništa. Zašto?
      Ajde da pročitamo još neku tvoju hipotezu!

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:59

      Ana,

      Ivica Račan nije kriv za Sanaderove crne fondove. On je kriv za predaju oružja Teritorijalne obrane JNA 1990. A to je neusporedivo gora stvar od crnih fondova.

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:18

      Ne bih se cudio da Legolas napise kako je pokojni Racan kriv zbog crnih fondova HDZa .

    • Ich bin ein Berliner
      Ich bin ein Berliner   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 10:52

      Legolas ne bih se složio potpuno. Za politički uspon Ive Sanadera podjednako su krivi i oni koji su glasali za njega (za njega su glasali i desničari i nedesničari) i mediji, uglavnom nedesničarski, koji su od njega stvorili kult. Mislim da bi to bila objektivna konstatacija.

    • Ich bin ein Berliner
      Ich bin ein Berliner   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 10:50

      Legolas ne bih se složio potpuno. Za politički uspon Ive Sanadera podjednako su krivi i oni koji su glasali za njega (za njega su glasali i desničari nedesničari) i mediji, uglavnom nedesničarski, koji su od njega stvorili kult. Mislim da bi to bila objektivna konstatacija.

  • bad company
    bad company   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 9:59

    Animation.... hvala na potpori.

  • bad company
    bad company   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 8:52

    Desničarske "ptice zlosutnice" zločesto "trzaju" i na najbenignije i općenite izjave svojih političkih oponenata, čudi me kako su bili tihi i gdje im se skrivala hrabrost i kritičnost za vrijeme skoro 20etogodišnjeg sustavnog uništavanja i urušavanja, onog u što se kunu i što im je najdraže od svega. Gospodo Vaša politička opcija ovu je zemlju pretvorila u "prah i pepeo", a vi ste joj ako ničim drugim, a ono svojim glasovima na biračkom mjestu dali potporu i legitimitet i suodgovorni ste za sve što se događalo. I zato pristojnosti radi i elementarne građanske higijene "činite kuco", dok oni koji su dobili povjerenje građana pokušaju iz bezizlazne situacije izvući i nas i vas. Autor teksta gosp. Tomičić spomenuo je samo dva detalja koja bi po njemu trebala odrediti političku sudbinu Kukuriku koalicije i njenu percepciju među građanima. Slažem se da su i ta dva detalja bitna, ali ima još puno toga, jer je nažalost svaki segment ovog društva upropašten, a koalicija će morati zasukati rukave i postići rezultate na mnogim poljima: smanjenje deficita, untarnji dug, vanjski dug, pokrenuti ciklus investicija i zapošljavanja, ojačati pravosuđe, zdravstvo, školstvo, infrastruktura, energetika, uvesti red u javna državna poduzeća, regionalizacija i decentralizacija, gospodarska strategija, ojačati proizvodnju i izvoz ....... posla ko u priči. Za početak kalicija je donjela NADU da će se stvari početi mijenjati, nadu za bolje, pravednije i prosperitetnije sutra.

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 16:03

      Bravo, Avatar i bad company

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 10:42

      "Prah i pepeo", " opljačkana zemlja", "Milanović jedina Šansa"? Što je to? Tipična demagoška retorika prošlih vremena. Jednu ideju još od vas nisam čuo. bad company-loše društvo, takva vam je i KK.

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 9:56

      Amimatom

      Ne bih gubio previše vremena, ali ću kao odgovor spomenuti samo ono što je George Orwell rekao:

      "U vremenu kad su obmane i laži svenazočne, iskazivanje istine postaje revolucionaran čin"

    • Animatom
      Animatom   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 9:36

      Ma, uzalud je bilo kakvo racionalno objašnjavanje mnogim komentatorima ovdje. Ja sam si odlučio da se manje više niti ne obazirem, jer uvijek završim glave zabijene u nekakav iracionalni zid. Komentirati ću sporadično i dalje tek toliko da pridonesem kakvoj takvoj ravnoteži, da neki novi slučajni namjernik sličnih razmišljanja dobije utješni dojam kako ipak, baš kao i stranke, nismo svi isti.
      Repertoar iracionalnosti je širok i neprobojan, od elaboriranih teza da je lijevica na vlasti zapravo cijelo vrijeme, tako da što god zamjerali desnici, zapravo je lijevo maslo, do sigurnog odmaka u područje pravih uzroka Hrvatskih problema a to su, naravno, Račanova izdaja i Titovi zločini.
      HDZ je kriv samo za dobronamjerno građenje na zlonamjernim naslijeđima i, jasno, nikada nitko nije glasao za HDZ, a ako ipak jest, onda je to bilo za HDZ kakav je trebao biti. (Ali nije to postao radi Lijevog Grijeha)
      Vjerojatno se zapravo radi o barem podsvjesnom osjećaju krivnje što su svojim glasačkim zalaganjem mnogi dali legitimitet bezočnoj krađi većini materijalnih i duhovnih resursa koje ova zemlja ima.
      Ta pomisao je vjerojatno vrlo bolna i s njom nekako treba živjeti. Kako?
      U komentarima dakako, ne valjda u banci, frižideru ili ogledalu.

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 9:14

      bad company

      Naravno da nije svaki segment ovog društva "upropašten" i da nije, kako bi to Traktor rekao, "sve u k..cu". Univerzalnom stručnjaku za sve Anti Tomiću, kao i dojučerašnjoj lijevoj opoziciji, u opisu je posla da kuka nad situacijom.

      A što se tiče kritike Sanaderove i Kosoričine vlade, ja sam kao "desničarska ptica zlosutnica" Sanadera (pa onda i Kosor) kritizirao jače nego mnogi ljevičari. Štoviše, dok sam se ja zgražavo nad Sanaderovom politikom još tamo od 2004. i 2005. mnogi ugledni ljevičari su ga na sva usta hvalili. Pa nam je tako i Ćićo Senjanović nedavno kod Aleksandra Stankovića govorio o tome zašto je on godinama kao "ljevičar podržavao Sanadera". Ja kao desničar to nikada nisam radio. :)

  • maliodmakine
    maliodmakine   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 5:16

    milanovic? najobicniji balkanski pozer s ekipom olinjalih i dokazanih muljatora iz prijasnjih vlada, bilo u sjeni poput milanovica uvlakaca u bruxelleskim uredima, bilo cacica lopine koji ko racanov ministar graditeljstva skoro nije maznu maltu i zbuku s racanove obiteljske kuce, a da o drugim aferama i ne govorimo. pa ona nesretno poklanjanje plive sjedinjenoamerikancima za kunu, pa ono petljanje s INA-om, i Lencem, konacno dizanje ruku od HT-coma u korist DT-coma. uzgred, zar je ona hercegovacka mutikasa skegro jos na slobodi? cujem da cesto igra karte s prkom, pasalicem i kutlom. a tek kad se nas linic razmase pa pocne prodavat i one uvezene ploce s rijeckog korza, koje treba povremeno przit na suncu, malo s jedne strane, pa onda s druge strane. ali najbitnije je da se u hrvatskoj nesto radi, ovaj, oprostite, htjedoh reci mulja. sjasi da uzjasem, pa cu opet s magarca na ponija. a jeli ona E-YUnijska zastava ko slucajno u zaledju milanoviceva lika, ili jednostavno hrvatske zastave vise nema, pa vec danas pocinje diskretna, subtilna i obmanjiva promidzba u korist E-YUnije?

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:29

      mali
      ti si se probudio u 5 sati da nam ovo napises haha,popij tabletu i malo otspavaj !

  • febo
    febo   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 4:57

    sve su to meteoroloski komentari. Strpite se malo sa skromnom nadom, pa da vidimo dali nam treba kisobran ili ...

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 15:47

      Nisu ni meteorolški...čisto gatanje iz fundaće

  • Pavel
    Pavel   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 21:35

    Ladislav osvjetlava ime Tomičića.
    samo bih nadodao da ako se pokažu neadekvatnim, ne treba ih trpjeti 4 godine. Nismo (više) budale.
    Osnujemo stranku i rasturimo na prijevremenim... evo, Ladislav neka bude predsjednik.
    I ne bih se zadovoljavao tek pukom smjenom Bajića. Gospodin je zreo za samicu.
    Može se. Bez malodušnosti. Kako ono kažu.. nas je 99%

  • ante1starcevic
    ante1starcevic   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 17:47

    odličan tekst, bilo bi dobro da ga pročita Milanović
    tekst izgleda još bolje kad ga se usporedi s nekim ulizičkim, uvlakačkim .... u ovom istom NL

    @vferari
    Milanović si ne bi smio dopustiti da ga se uspoređuje s HDZ-om uopće, ako se to dogodi, onda smo opet naje ...
    za početak u Vladi ima dosta normalnih ljudi ali i nešto gnjileži, eto u Večernjem je jedan od budućih ministara
    već uhvaćen s prstima u pekmezu - Linić u pokušaju preuzimanja NL

  • Legolas iz Gospodara prstenova
    Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 9:28

    "Treba promijeniti sve kako se ne bi promijenilo ništa”

    ...legendarna je rečenica jednog od likova u romanu "Gepard" pisca Giuseppea Tomasia di Lampedusa. Ove se rečenice dobro prisjetiti nakon pokliča koji se u predizbornoj kampanji mogao čuti iz stožera Kukuriku koalicije: "U Hrvatskoj ćemo promijeniti sve".

    Ne, u Hrvatskoj ne treba promijeniti sve, nego samo ono što je loše.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 19:20

      Eferim ...

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 15:46

      "Kako stvari stoje, valja pričekati kako će se sve skupa odvijati. Em' to nije teško, em' nam ništa drugo i ne preostaje. Ajmo pričati o klopi, o marendama, to je puno izvjesnije. I problematičnije, barem glede Rijeke, gjde je nekad u povijesti bilo marenda, a danas ih baš i nema ..."

      Potpuno si u pravu glede jednog i drugog.

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:55

      Kada bi bio Cacic ili Kajin na Milanovicevom mjestu,mozda bi se stvarno sve promjenilo,a ovako ce kozmeticari najvjerojatnije mjenjati oblik njegovih obrva 2 puta tjedno.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 11:18

      Kako stvari stoje, valja pričekati kako će se sve skupa odvijati. Em' to nije teško, em' nam ništa drugo i ne preostaje. Ajmo pričati o klopi, o marendama, to je puno izvjesnije. I problematičnije, barem glede Rijeke, gjde je nekad u povijesti bilo marenda, a danas ih baš i nema ...

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 12. prosinca 2011. u 9:34

      Pepi Poštujem. Tvoja procjena. :) Kada je Pandora zaklopila kutiju u njoj je ostala samo "Varava nada".

    • Pepi COTO
      Pepi COTO   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 22:28

      Blues,....ništa mi se u životu nije dogodilo zato što je to sudbina,....za sve sam si sam kriv,za dobro i nedobro tj.kako ti kažeš radi slobodne volje i u ovom slučaju više mi se sviđa kako Animatom interpretira Milanovićevu rečenicu,....pruža neku nada.

    • Animatom
      Animatom   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 22:04

      Ta se Milanovićeva rečenica, kao i sve druge ikada izgovorene ili napisane, sastoji od dva djela: izgovaratelja i primatelja iliti interpretatora.
      Promjena sama po sebi ne znači da će rezultat promjene biti suprotan dosadašnjem, čak niti drugačiji u lošem smjeru. Promjena može biti u istom smjeru, ali količinski i kvalitativni napredak.
      Pošto nema savršenog stanja, i uvijek se može bolje, na višljoj razini, tada i ta rečenica može značiti baš to: promijeniti ćemo sve prema bolje, dobre nastaviti poboljšavati, loše popraviti.
      Ja si to interpretiram tako jer sam si izabrao takvu intrpretaciju, netko drugi drugačiju.
      Ukratko, stvar izbora.

    • Legolas iz Gospodara prstenova
      Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 21:43

      Patriot

      :] Odlično si napisao: "Ne znaju što treba a što ne treba mijenjati. Zato je najbolje promijeniti sve, pa nema brige".

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 20:26

      Pepi Život se sastoji od sudbine i slobodne volje. Slobodna volja se sastoji od krivih i pravih procjena. :)

    • Pepi COTO
      Pepi COTO   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 20:14

      Jebi ga dečki, ipak ste fatalisti koliko god to ne želite priznati,a to nije dobro.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 12:18

      Moje skromno poimanje te rečenice kad je neki dan izgovorena - naravno, ove naše, apsolutne, lokalne, ne one bezvremenske Giuseppea Tomasia di Lampedusa, kojom si nas počastio - j ebilo da očito ni ne znaju što treba a što ne treba mijenjati. Zato je najbolje promijeniti sve, pa nem abrige. To govori da uopće nisu pripremljeni za nevesele izazove koji ih još odjučer čekaju ...

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 9:47

      Legolas Ispravak netočnog navoda. Rekao je: "U hrvatskoj ćemo promjeniti apsolutno sve"

  • vferari
    vferari   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 8:41

    Milanović je ono što je hrvatskoj trebalo,on je sposoban surađivati sa svakim osim s onim koji bi dirnuo u cijelokuoni suverenitet mislim ekonomski i politički.On će hrvatskom narodu vratiti dostojansto,toleranciju,miran suživot a onda nije nikakav problem riješavati sve probleme.Milanović se neće osvrtati na prošlost tražiti alibi za eventalni neki neuspjeh on će kročiti napre hrabro brzo i učinkovito pa ako se na tom putu nekad i pogreši treba hrabro naprijed.Duboko se nadam da je to Milanivić.Usporediti vladu Milanovića sa dosadašnjom to je prosto nemoguće.U vladi hdz-a karijeristi,nacijonalisti u Milanovićevoj eksperti svaki u svom fahu nema tajkuna ni karjerista.Milanović je nada hrvatskom narodu i žalosno je da mnogi to još nisu uvidjeli ali uskoro i to vrlo brzo hoće.

    • baka
      baka   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 12:35

      Mislim da je ovo prvi potpuno optimistički tekst za dugo vremena, unazad i unaprijed.Ja ću kao stara baka reći: iz tvojih usta u Božje uši!:):):)
      Moram priznati da ne dijelim optimizam, ali imam nadu...iako sam poprilično skeptična.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 12:22

      "u Milanovićevoj eksperti svaki u svom fahu nema tajkuna ni karjerista"

      1. Eksperti?
      2. Nema tajkuna????
      3. Nisu karjeristi???????

      U kojem ti svijetu živiš, čovječe? Nasmija me, a nije mi do smijeha ...

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 11. prosinca 2011. u 9:51

      Kažeš da su "generali" dobri a kakva im je "vojska", dali je ona spremna, sposobna i želi li "ratovati".