Na ideju HŽ Putničkog prijevoza da im studenti za jeftinu novčanu naknadu smisle novi slogan, internetska zajednica reagirala je stotinama podrugljivih »marketinških ideja«
ZAGREB Put u pakao popločan je dobrim namjerama! Da je tome itekako tako, osjetili su na svojoj koži djelatnici Hrvatske željeznice, marketinški magovi što stoluju u HŽ Putnički prijevoz kojima se »briljantna« ideja da s malo novca dođu do novog a narodskog slogan, spektakularno razbila o glavu. Ili, preciznije, zatvitalo im je pred očima nakon što je pogolema internetska zajednica sloganima lansiranim putem twittera izvrgla ruglu kako ideju da se za siću dobije slogan HŽ-a, tako i posrnulu Hrvatsku željeznicu.
Elem, HŽ – onaj u kojem se dijelovi tvrtke raspadaju, linije ukidaju na radost ministra, a kašnjenja su sastavni dio folklora – pozvali su 15. travnja isključivo studente da osmisle slogan HŽ-a. Profesionalci su skupi, a nagrade za najbolje su hipijevski privlačne samo da je prošlo stoljeće i, recimo, 1969. godinu. Tvrtka, naime, nudi tri nagrade; za 1. mjesto – InterRail karta za cijelu Europu za dvije osobe vrijednu 3.412,24 kuna, za 2. mjesto – dva besplatna putovanja na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj, pri čemu je ona najduža relacija Split – Tovarnik vrijedna 708,00 kuna i za 3. mjesto – poklon paket HŽ Putničkog prijevoza što ga čine kemijska olovka od 4,09 kuna, kolegij blok vrijedan 17,05 kuna, kurir od 31,25 kuna i vlak usb 36,25 kuna što sve zajdno čini treću nagradu ‘teškom’ 89,09 kn!Reakcija tviteraša bila je munjevita i nesmiljena te, što je po HŽ najgore, još traje i mogla bi trajati i dulje od 15. lipnja i službenog okončanja natječaja. Slogana u kojima se stislo svo aktualno stanje državne tvrtke s kojom država ne zna što bi, u čas se namnožilo mali milijun. Neki do slogana, a ima i internacionalnih, su:
– U svakom gradu, al’ u krivo vrijeme
– Uzmi vlak – ne budi brz
– Biti točan je out
– Da, ovo je nekad bio vagon
– HŽ – stiže spori vlak
– HŽ – jer stizanje na vrijeme je za Japance
– To slow to be true
– Zakasnite preko veze! Mi znamo kako!
– Našu putnici uvijek kasne duže
Tu je i ona parafrazirana iz Forest Gumpa da je HŽ kao bombonjera taman da nikad ne znaš gdje će te odvesti. Nagraditi 15. lipnja uz kakva lucidna studenta i nekog od sloganotvoraca s twittera bila bi velika gesta odjela HŽ Putnički prijevoz! Inače, one Matoševe što veli kako željeznicu guta već daljina, nitko se, tko zna zašto, nije sjetio.